هفتمین دوسالانه بین المللی طراحی پوستر هوانگجو چین ۲۰۱۵


چهار دوره این دوسالانه از سال۲۰۰۳ تا کنون به همت طراحان و فعالان امور اجتماعی بین‌المللی با موفقیت برگزار شده است.

CIPB(دوسالانه بین المللی طراحی پوستر چین) تلاش می‌کند در حوزه طراحی گرافیک و تحصیلات مرتبط با آن پیشگام بوده و موجب شود کیفیت طراحی گرافیک در جهان بهبود یابد.

انجمن هنر چین به عنوان یک بنیاد معتبر آموزشی در زمینه هنر و طراحی، تلاشهای فراوان و موثری را در سازماندهی CIPB در هشت سال گذشته انجام داده است و امروزه به شکل یک پروژه ارتباطی و رسمی وزارت فرهنگ و هنر چین درآمده و به نمادی درغرب دریاچه هوانگجو بدل شده است.
سازمان‌دهندگان این دوسالانه که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین نمایشگاهها در راستای طراحی بین المللی اشاره کرد، کوشش زیادی کرده‌اند تا با گرد هم آوردن جمعی از بهترین طراحان گرافیک جهان به عنوان هیات داوران، سطح کیفی طراحی پوستر چین و جهان را ارتقا داده و نمایشگاهی جذاب برپا نمایند.

بخش های مسابقه:
پوسترهای فرهنگی
رویداد های عمومی
پوسترهای تجاری

شرایط شرکت:
-
شرکت در این رقابت برای تمام طراحان حرفه‌ای و گروه‌ها در سراسر دنیا آزاد و رایگان می‌باشد.
تمام پوستر ها باید از تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۱۳ به بعد طراحی شده باشند.
-
قطع آثار: از ۳۶.۴ سانتی متر در ۵۱.۵ سانتی متر (۱۴.۳ اینچ در ۲۰.۳ اینچ) کوچکتر نباشند و از ۱۲۰ سانتی متر در ۱۸۰ سانتی متر (۷۰.۹ اینچ در ۴۷.۳ اینچ) نیز بزرگتر نباشند.
شرکت کنندگان باید برچسب های مربوط به فراخوان را را با حروف تایپی و نه دست نویس پر کرده و پشت هر پوستر، در قسمت گوشه‌ی پائین سمت راست، بچسبانند.
فرم های شرکت در این فراخوان نیز پس از پر شدن باید در یک پاکت نامه همراه پوسترها ارسال شود. این فرم ها باید با حروف تایپی و نه دست نوشته پر شود در غیر این صورت آثار پذیرفته نمی‌شود. اطلاعات درج شده بر روی این فرم ها به عنوان تنها منبع مشخصات افراد، برای چاپ آثار در کاتالوگ نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرم‌ها باید به امضای فرد شرکت کننده نیز برسد.
پوسترها باید در یک بسته بندی مناسب قرار بگیرند تا در جابه جایی ها دچار آسیب نشوند. برگزارکنندگان این رویداد در مقابل آسیب های احتمالی هیچ مسئولیتی ندارد.
پوسترها باید بدون هیچ تبلیغ تجاری ارسال شوند. لطفاً به همراه آثار، فاکتور و یا مدرک دیگری دال بر نرخ اثر خود ارسال نکنید.
آثار ارسال شده، برگردانده نخواهند شد. اقوام، بستگان و یا شریکان داوران مسابقه اجازه‌ی شرکت در این رقابت را ندارند.
-
محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.
تمام شرکت کنندگان باید فایل الکترونیکی اثر خود را نیز ارسال کنند. مشخصات این فایلها:
فرمت تیف-CMYK ۳۵۰ dpi و سایزA۴
این فایل ها باید به آدرس cipb2015@vip.163.com ارسال شوند. برای هر فایل یک فولدر مجزا ساخته و عنوان آن را به ترتیب: موضوع- طراح- کشور و شماره ذخیره کنید.
-
برای دریافت فرم و لیبل به اینجا بروید: http://tempuri.org/tempuri.html
آدرس پستی دبیرخانه:
The 7th China International Poster Biennial
BOX 38#, Xiangshan Campus of China Academy of Art No.352 Xiangshan Zhuantang Town, 
۳۱۰۰۲۴ Hangzhou, P.R.China

جوایز:
-
جایزه بزرگ (یک نفر از تمامی بخش ها)
-
پلاک طلا (یک نفر از تمامی بخش ها)
-
پلاک نقره (یک نفر از تمامی بخش ها)
-
پلاک برنز (یک نفر از تمامی بخش ها)
-
جایزه ویژه داوران به پنج طرح منتخب از تمامی بخش ها
زبان رسمی:انگلیسی/ چینی

مهلت ارسال آثار: ۲۴ شهریورماه ۱۳۹۴ / ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۵ (اتمام مهلت ارسال آثار)
زمان و مکان برگزاری نمایشگاه در ماه اکتبر ۲۰۱۵ و در هوانگجو چین می‌باشد.

بینال طراحی پوستر چین، حق دارد تمام آثار ارسال شده را تجدید چاپ نماید و از آنها برای نمایش عموم و یا پپیش برد برنامه‌های مرتبط عکس بگیرد. یک نسخه از کاتالوگ با تخفیف ۵۰ درصد در اختیار افرادی که اثری در نمایشگاه دارند داده می‌شود و همچنین گواهی شرکت در نمایشگاه از طرف این رویداد به افراد داده خواهد شد.
کسب اطلاعات بیشتر

منبع : طرح و چاپ

logo-samandehi