پایان مطالعات ساخت موزه‌های هنرهای معاصر یزد

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا ، علی اصغر کاراندیش در جمع اصحاب فرهنگ و هنر استان یزد، اظهار کرد: اجرای این طرح مهم فرهنگی، سال آینده با تعیین اعتبار مشخص شده، آغاز می‌شود.

وی با اشاره به وجود 44 طرح ملی و 220 طرح استانی نیمه تمام در مجموعه این وزارتخانه، اتمام این طرح‌های عمرانی را از اولویت‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

کاراندیش با بیان اینکه از سال گذشته برای رونق فرهنگ و هنر در استان‌ها، اعتبارات مراکز استانی افزایش یافته است، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که اعتبارات از مرکز به سمت استان‌ها سوق داده شود. با وجود همه مشکلات بودجه‌ای که دولت در یک سال گذشته با آن مواجه بوده، سعی شده است فعالیت‌های در خور و شایسته‌ای در حوزه فرهنگ و هنر انجام شود.

استان یزد طرح‌های نیمه تمامی همچون تالارمرکزی یزد، فاز دو مجتمع امام علی(ع) و مجتمع فرهنگی مروست را دارد که امیدواریم با همتی که در این دولت وجود دارد این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک، افتتاح و به بهره برداری برسند. با افتتاح طرح‌های نیمه تمام عمرانی که در سطح کشور وجود دارد، مشکلات زیرساختی حوزه فرهنگ و هنر حل فصل شود و هنرمندان بتوانند با خیال آسوده‌تری به فعالیت بپردازند.

logo-samandehi