گرگ لین و بسط منفی شی / گزارش تصویری


به گزارش سرویس معماری گالری آنلاین این پروژه در قامت یک پروسه ی طراحی کاهشی می باشد، که منتج شده از شی در حال پرواز در بازی با توده ی یکپارچه ی یک هتل- برج نمود یافته است. شی در حال پرواز یک عنصر معمارانه ی غیر اشتغال از یو ای وی با سیستم ادغام شده از یک چرخنده ی الکتریکی 40 درجه می باشد، که مجاورت هم در بلوار سان ست و هم جای گرفتن در بام را ممکن می سازد.

این وضعیت ال ای دی های تجسم یافته در تیغه های چرخنده به منظور نمایش تصاویر زمانی که در حرکت است، را به کار می گیرد، و به عنوان یک صفحه نمایش پی اُ وی بزرگ عمل می کند. شی در حال پرواز به طور همزمان در جایگاه یک بیلبورد و تولید یک فضای رویداد عمل می کند. زبان معمارانه ی طرح از فشردگی مفهومی اشیا شفاف درون یک حجم یکپارچه توسعه می یابد. در نتیجه کریستال ها توسط فیگورهای انعطاف پذیر واقع شده در فضای داخلی و توسط سایه روشن های مقطعی در فضای خارجی خوانا می شوند.

این نشانه های حرکت دوگانگی را مابین مرز نرمی و سختی تولید می کنند. راهروهای خارجی در فضاهای منعطف گشوده رو به شهر در مجاورت چشم انداز پرواز و نهایتاً یک مکعب یکپارچه که یک رابطه ی شهری پویا را تولید کرده، قرار گرفته اند.

یو ای وی : یک ماشین هوایی بدون سرنشین، هواپیما بدون خلبان می باشد.

پی اُ وی: تداوم بینایییک پدیده ی چشمی است که در آن یک پس تصویر حدود بیست و پنج ثانیه در شبکیه ی چشم امتداد می یابد.


...

...

...


logo-samandehi