انتقاد شاکری از مجسمه عصبانی میدان توحید

1431421292697__image_7843ca47cd908076b223ecbf0ae19c56_Ganji_J101_930720_12.jpgبه گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی شاکری در تذکر پیش از دستور خود در جریان دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه نباید آثار هنری به دلایل روانشناسانه چینش نامناسبی داشته باشند، گفت: آثار هنری نباید در حاشیه بزرگراه‌ها به نمایش درآیند چرا که با وجود آلودگی صوتی و ترافیک به نوعی وهن آثار مذکور است.

وی با بیان اینکه از شهرداری درخواست می‌شود که آثار هنرمندان داخلی را در قالب نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر و در راسته‌های فرهنگی و بوستان‌ها که قابل تذکر و توقف است به نمایش درآورند، گفت: باید در ادامه به مساله ساماندهی هرندی اشاره و بار دیگر تاکید کنم که شهرداری مسوول ساماندهی همه آسیب‌های اجتماعی نیست، چرا که ریشه بخشی از آنها به مسکن، اشتغال و مدیریت اقتصادی باز می‌گردد.

وی در خاتمه از وجود مجسمه‌ای در میدان توحید انتقاد کرد و گفت: مجسمه‌ مرد عصبانی و مشمئز‌کننده‌ای در میدان توحید وجود دارد که هنوز برداشته نشده و از شهرداری می‌خواهیم این مجسمه را هر چه زودتر بردارد.

به گزارش ایسنا، معصومه آباد رییس کمیته ایمنی شورای شهر که حدود دو ماه به دلیل کسالت در بیمارستان بستری بود، امروز به همراه همسرش و در حالی که بر روی ویلچر نشسته بود به صحن شورای شهر آمد.

logo-samandehi