هفته هنرهای تجسمی لهستان در تهران

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، هفته هنرهای تجسمی لهستان با هدف ارائه نمایشی نو از طراحی گرافیک جاری در کشور لهستان و تبادل فرهنگی بیشتر با هنرمندان و طراحان ایرانی، با برگزاری کارگاه طراحی و ایراد سخنرانی از 12 تا 14 اردیبهشت‌ماه با همکاری بنیاد لاجوردی و وب‌سایت «روز رنگ» در کتابخانه و سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

همچنین نمایشگاهی از پنج طراح، از نسل‌های مختلف طراحان گرافیک لهستان، 10 اردیبهشت از ساعت 16 در بنیاد لاجوردی با حضور سفیر کشور لهستان در تهران گشایش می‌یابد. در این مجموعه 50 پوستر در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

1461741311796_poster lahestan.JPG

لکس دروینسکی، گِژگُاژ لاشوک، مارچین نویکی و کاشا نِستروویچ از استودیوی نوویکی، طراحانی هستند که در افتتاحیه این نمایشگاه حضور خواهند داشت و روزهای 12 و 13 اردیبهشت از ساعت 15 در موز‌ه‌ی هنرهای معاصر تهران سخنرانی می‌کنند و به ارائه‌ی آثار خود خواهند پرداخت.

همچنین کارگاه طراحی پوستر طراحان استودیو نویکی (کاشا نِستروویچ و مارچین نویکی) از 12 اردیبهشت‌ماه از ساعت 9:30 تا 13 به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در برنامه سخنرانی‌ها و کارگاه‌های طراحی، به موزه هنرهای معاصر تهران و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت روز رنگ (www.roozrang.com) مراجعه کنند.

logo-samandehi