زنانه‌تر از همیشه ˝صد اثر صد هنرمند˝ ٢٤ ساله می‌شود/ از صدهزار تا ٢٥٠ میلیون اثر هنری با کیفیت بخرید

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین ، بیست و چهارمین "صد اثر صد هنرمند" در حالی عصر جمعه اول مرداد 1395 در گالری گلستان آغاز به کار می‌کند که امسال میزبان 195 هنرمند و حدود 220 نقاشی، نقاشی‌خط و مجسمه خواهد بود.

به گفته لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان، حضور پرشمار هنرمندان شهرستانی و نیز ارائه چشمگیر مجسمه دو وجه تشخص بارز این دوره "صد اثر صد هنرمند" است؛ او که از میان صدها اثر رسیده این تعداد را با وسواس و دقت مثال زدنی برگزیده و به معرض تماشا و فروش می‌گذارد تاکید دارد مثل همیشه کیفیت بالا و نیز قیمت‌های بسیار مناسب دو مولفه‌ای‌ست که گالری گلستان توجه بایسته‌ای مبذول داشته است.

گرانترین اثر این دوره به تابلوی نقاشی از سهراب سپهری اختصاص دارد كه ٢٥٠میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است این در حالی‌ست كه برای جلب توجه اقشار مختلف مردم به خرید آثار هنری و تحقق شعار "هر خانه ایرانی، یك اثر هنری " آثاری با قیمت یكصد هزار تومان نیز در این نمایشگاه ارایه می‌شود.

از مجموع ١٩٥هنرمند حاضر در این نمایشگاه ١٣٠نفر هنرمند زن و ٦٥ نفر هنرمند مرد هستند كه بیش از ٣٠ مجسمه و بالغ بر ١٩٠ نقاشی و نقاشی خط به نمایش و فروش می‌گذارند.

بیست و چهارمین "صد اثر صد هنرمند" گالری گلستان، عصر جمعه اول مرداد ماه افتتاح و تا ٢٧ مرداد در این گالری به نشانی دروس، خیابان کماسایی پلاک 34 دایر خواهد بود. علاقمندان می‌توانند همه روزه (غیر از پنجشنبه) از ساعت 16 تا 20 از این رویداد دیدن و خرید نمایند.

logo-samandehi