عدالت در گالری احسان

نمایشگاه نقاشی انفرادی خانم ساحل طلیس چی تحت عنوان "عدالت" از 26شهریور ماه الی31شهریورماه همه روزه از ساعت 16.30 الی 20 در گالری احسان برپا می باشد.

ساحل (سمیه)طلیس چی متولد ٦شهریور ١٣٦١تهران دارای مدارك نقاشی و انیمیشن از جهاد دانشگاهی كرج می باشد و برنده ی سوم مسابقه ی المپیاد مهارت حرفه ای نقاشی استان كرج در سن ١٨ سالگی بوده است.
نمایشگاه انفرادی در نگارخانه جلوه ١٣٨٥ ، نمایشگاه انفرادی در نگارخانه ی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی كرج ١٣٨٦، وركشاپ عطر یاس در برج میلاد ١٣٩٣، وركشاپ بهار فاطمی در برج میلاد ١٣٩٤در کارنامه ی این هنرمند به چشم می خورد.
طلیس چی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گالری آنلاین در رابطه با انتخاب عنوان عدالت برای این مجموعه اظهار داشت:
همه ی ما به خوبی می دانیم كه برای برقراری عدالت بین كودكان دنیا و فرزندانمان در رفاه و جنگ، زلزله و بیماری می توانیم یكصدا و هماهنگ فقط و فقط دعا كنیم.

این ایده زمانی متولد شد كه دخترم رو به رشد بود و كم كم باید به جامعه می پیوست، من تصاویری از دخترم و كودكان اطرافم را در كنار كودكان بیمار ، جنگ زده ، زلزله زده و محروم در یه مجموعه ی ١٢ عددی در ابعاد ١٠٠x١٠٠ سانتی متری با تكنیك تركیب مواد گرداوری كردم ..
وی در ادامه افزود: پس زمینه ی شاد و رنگی با فرمهای بر گرفته از هویتهای ملی و تكنیك های ابسترك كه با روحیات كودكانه هماهنگ میباشد همراه با پرتره هایی برش خورده و وصله كرده ی سیاه و سفید از كودكان بیان تصویری بنده می باشد.
همواره این سوال برای من مطرح است كه كودكان را كه مسیر اصلی رشد جوامع را به عهده دارند چگونه می توان با عدالت اشنا كرد؟



تلفن:22286143
آدرس:نیاوران-اقدسیه-بلوار آجودانیه-خیابان 14شرقی-پلاک22



logo-samandehi