طبیعت مادر همه چیز است؛ محمدرضا فیروزه‌ای از نمایش آثارش در گالری هفت ثمر می گوید

محمدرضا فیروزه‌ای از هنرمندان نقاش معاصر و پیشکسوت ایران پس از هشت سال اولین نمایشگاه انفرادی از مجموعه آثارش را برگزار می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین، نمایشگاه محمدرضا فیروزه‌ای از روز 17 دیماه گشایش می‌یابد و تا چهارشنبه 22 دیماه نیز ادامه دارد.

وی که متولد بهار سال 1334 می‌باشد، همواره با حرکت قلم و قلم‌مو روی بوم یا کاغذ و درآمیختن رنگها طبیعت را باز آفرینی کرده است. فیروزه‌ای در طول شش دهه زندگی پر بارش با فعالیت و زحمات بی دریغ در نهادهای مختلفی همچون خانه هنرمندان ایران، انجمن هنرمندان نقاش ایران و دانشگاه هنرهای زیبای تهران و ... در جهت ارتقای سطح فرهنگ و هنر این مرز و بوم کوشیده و راه گشای جوانان علاقه مند بسیاری در مسیر هنری بوده است.

محمدرضا فیروزه‌ای در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین در رابطه با مجموعه آثارش بیان کرد:

موضوع آثار در رابطه با طبیعت است، زیرا معتقدم که طبیعت مادر همه چیز محسوب می‌شود. تابلوها در اندازه‌های مختلف کشیده شده‌اند که البته اکثر کارها در ابعاد کوچک هستند و برای خلق آنها از تکنیک میکس مدیا روی مقوای استفاده شده.

این مجموعه متعلق به دو سال اخیر است که روی هم رفته حدودا 42 یا 43 اثر هستند و در نمایشگاه فعلی فقط حدودا 30 عدد از آنها ارائه خواهد شد.

وی در ادامه افزود:

آخرین نمایشگاه انفرادی من سال 88 در گالری ممیزِ خانۀ هنرمندان برگزار شد. که در این فاصله یک مجموعه کار دیگر هم انجام دادم ، مجموعه دیگرم کارهای بزرگی هستند و تعدادشان حدودا چهل عدد است. موضوع این آثار هم طبیعت است، ولی سبکشان انتزاعیست. امیدوارم فرصتی پیش آید تا برای این مجموعه نیز نمایشگاه برگزار کنم.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار محمد رضا فیروزه ای می‌توانند از ساعت 16 الی 20 به محل نمایشگاه واقع در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچۀ پنجم، شمارۀ 8 مراجعه کنند.

logo-samandehi