۳۰۵۰ اثر در «دامون‌فر» داوری می‌شوند

شورای انتخاب آثار دوسالانه نقاشی دامون‌فر توسط آیدین آغداشلو - رییس شورای داوری ششمین دوره - معرفی شده و کارش را آغاز کرده است.

به نقل از روابط عمومی دوسالانه دامون‌فر، سیف‌الله پویاراد - مدیر دوسالانه - اظهار کرد: در مهلت تعیین‌شده ۳۰۵۰ اثر از ۱۳۴۰ هنرمند به دبیرخانه این دوسالانه رسیده است. با نظر استاد آغداشلو، هیات انتخاب آثار این دوره عبارتند از معصومه مظفری، گلناز فتحی و پویا آریان‌پور که کار اولیه انتخاب آثار بر روی cd را به انجام رساندند. از پذیرفتگان مرحله نخست خواسته شده اصل آثار را تحویل دهند تا مرحله دوم داوری و تعیین آثاری که به بخش نمایشگاهی راه می‌یابند آغاز شود.

او استقبال جالب توجه جوانان از این رویداد ملی را مایه مباهات و دلگرمی دانست و گفت: خوشحالم که دامون‌فر به سکویی برای دیده شدن جوان‌ها بدل شده است.

نفر نخست ششمین دوسالانه نقاشی دامون‌فر مسافر آلمان خواهد شد و مهمان آکادمی هنری فابرکاستل خواهد بود. به نفرات بعدی هم جوایزی اهدا می‌شود.

این دوسالانه به همت گالری دامون‌فر با همکاری کویلو برند ایرانی آلمانی، فابرکاستل آلمان، کانسون و پ ب او فرانسه از ۲۰ دی‌ماه در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود.

logo-samandehi