تیت مدرن شیوه های آموزش هنر مدارس را بررسی میکند

دروه ی اموزشی تیت مدرن با هدف تاکید و شناسایی خطراتی که در کمین خلاقیت و هنر در مدارس اتفاق میافتد تشکیل شده است .

به گزارش گالری آنلاین، دانشجویان، کارمندان و فارغ التحصیلان مرکز سنت مارتین در طول این هفته دوره های آموزشی را برگزار میکنند. در این دوره ورکشاپ ها، مقالات و کلاس های زیادی برای شرح خطر آموزش های فعلی در زمینه هنر ارائه میشود. تشکیل دهندگان این دوره با شعار "آنچه که می توانیم در آن مقاومت کنیم" راه اندازی شده است.

تمامی مسائلی که در زمینه ی هنر، موسیقی و درام توسط دانش آموزان 14 تا 16 سال مطالعه می شود توسط منتقدان بررسی می شود و اینکه احتمالا چه تاثیری در طولانی مدت خواهد داشت بحث می کنند. الکس شادی مدیر برنامه ی هنرهای زیبا در سنت مارتین به روزنامه ی هنر چنین گفت : برگزاری این دوره همچون چتری محافظ در مقابل خطرات می باشد و هم اکنون زمان مناسبی برای تاکید در آموزش است تا بیان کنیم هنر نقشی خاص در تربیت دارد و هر فرد با پیش زمینه های مختلف فکری و آموزشی متفاوت می طلبد. در این دوره بحث هایی برای بردن افراد جامعه به سطح بالاتر شکل می گیرد .

برنامه ی آتی این موسسه در زمینه ی افراد بی خانمان، مهاجرت و مشکلات سلامتی خواهد بود .ورکشاپی در خصوص افراد بی خانمان در موزه ی لندن 8 و 9 آوریل برگزار خواهد شد .

انجمن مبالدله ی افکار از مجموعه تیت مدرن با شعار "ما کیستیم" حضور به هم خواهد رساند تا در مورد بحران بی خانمانی در اروپا بحث شود . بنیاد فری لند به عنوان اسپانسر تیت مدرن است و در برگزاری این برنامه ها نقش ویژه ای دارد.

logo-samandehi