فراخوان جایزه جوزف بیندر 2018 - فرم رنگی


جایزه جوزف بیندور یک رقابت بین المللی در حوزه طراحی گرافیک و تصویرسازی است و برای اولین بار در سال 1996 توسط designaustria، در اتریش راه اندازی شد.

به گزارش گالری آنلاین، مسابقه جوایز جوزف بیندر 2018 با شعار: رنگ و شکل از یکدیگر جدا هستند، فراخوان خود را اعلام کرده است.

طراحان گرافیک، طراحان و آژانس های تبلیغاتی از سراسر جهان دعوت شده اند تا آثار خود را که در سال 2016 و بعد از آن خلق شده به این رویداد ارسال نمایند. آثار در 3 زمینه پذیرفته میشوند: طراحی گرافیک، تصویر سازی و طراحی داستانی- تخیلی.

در هر دسته بندی، جوایز جوزف بیندر "طلا، نقره و برنز" اهدا خواهد شد. در مجموع 6000 یورو جایزه نقدی در رده طراحی داستانی- تخیلی قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، حداکثر پنج جایزه در هر رده اعطا می شود. همچنین، جایزه تعالی بین المللی ico-D به پروژه ای که دارای شایستگی های برجسته طراحی است، اهدا خواهد شد.

آثار برگزیده 8 نوامبر 2018 در موزه وین به نمایش در خواهد آمد، همچنین به مدت چندین هفته در نمایشگاه طراحی فورم Wien و بعد از آن به صورت تور در چندین شهر اروپایی ارائه خواهد شد.

هزینه ورود برای دانشجویان 55 یورو است و برای دیگر شرکت کنندگان متفاوت است. همه هزینه ها تا تاریخ 28 فوریه 2018 شامل 10٪ تخفیف خواهد شد.

مهلت تحویل: 15 آپریل 2018 (26 فروردین 97)

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi