فراخوان رقابت تایپوگرافی Communication Arts

مجله هنرهای ارتباطی Communication Arts فراخوان خود را برای رقابت تایپوگرافی سال 2025 در رابطه با آثاری که در یکسال اخیر اجرا شده باشند، اعلام کرد.


به گزارش گالری آنلاین، این رقابت با رای هیئت داوران از بهترین تایپوگرافی استفاده شده به عنوان عنصر اولیه بصری در طراحی و تبلیغات و همچنین طرح های جدید تایپ فیس (طرح حروف)، کالیگرافی (خوشنویسی) و خط تحریری قدردانی می کند. پروژه های تایپوگرافی که برای اولین بار از سپتامبر 2023 تا سپتامبر 2024 (نیمه شهریور 1402 تا نیمه شهریور 1403) منتشر یا تولید شده باشد واجد شرایط شرکت در این رقابت هستند.

آثار منتخب توسط هیئت داوران متشکل از متخصصان برجسته طراحی، در نسخه چاپی و دیجیتالی نشریه سالانه Communication Arts Typography و هم چنین در سایت برگزارکننده commarts.com منتشر خواهد شد تا در معرض دید نوآوران این هنر برجسته قرار گیرند.

برندگان این دوره از رقابت ها جایزه نشان برتری (Award of Excellence) و همچنین گواهی صادر شده برای شرکت ها، افراد و مشتریان را دریافت خواهد کرد.

جایزه نشان برتری (Award of Excellence) اعطا شده از سوی CA یکی از پرطرفدارترین جوایز در صنعت بوده و برنده این جایزه را در بالاترین رتبه حرفه خود قرار می دهد.

Communication Arts (هنرهای ارتباطی) که در سال 1959 توسط Richard Coyne و Robert Blanchard تأسیس شد، منبع اصلی الهام برای طراحان گرافیک، مدیران هنری، شرکت‌های طراحی، بخش‌های طراحی شرکت‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی، طراحان تعاملی، تصویرگران و عکاسان و همه افرادی است که در ارتباطات بصری فعالیت دارند.


مشخصات آثار ارسالی:

تصاویر دیجیتالی: فرمت رنگی RGB، فرمت تصویر JPG یا JPE ، با حداکثر حجم ۲ مگابایت

آثار ویدیویی: فرمت MOV ،MP4، MPG یا MPEG، با حداکثر حجم 500 مگابایت

آثار ارسالی در قالب PDF: حداکثر حجم فایل 50 مگابایت


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام به گروه انتخاب شده و نوع پروژه بستگی داشته و از 40 دلار برای هر اثر ارسالی شروع می شود.

هزینه ثبت نام برای دانشجویان کمتر است.

در صورت ارسال آثار پس از 13 سپتامبر 2024 (22 شهریور 1403)، ۱۰ دلار بابت هزینه دیرکرد به ازای هر اثر دریافت خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام : 27 سپتامبر 2024 (5 مهر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان https://www.commarts.com/competition/2025-typography مراجعه نمایید.

logo-samandehi