فراخوان رقابت تصویرسازی Art on Climate

هنرمندان تصویرگر با شرکت در این رقابت با هدف افزایش آگاهی از راه حل های مقابله با تغییرات آب و هوایی، می‌توانند جوایز نقدی این رویداد را نیز بدست آورند.

به گزارش گالری آنلاین، با توجه به اهمیت چالش جهانی تغییرات اقلیمی، نیاز است که هرکسی در ایجاد تغییر مشارکت کند. تغییر بزرگ با یک قدم کوچک شروع می شود. مهم نیست در کجا زندگی می‌کنید، شما می‌توانید شیوه‌های پایدارتری را در زندگی روزمره خود بگنجانید و این آگاهی از تغییرات آب و هوا را به کل جهان منتقل کنید. با توانمندی فناوری امروز، آرزوها و تلاش‌های شما برای مقابله با تغییرات آب و هوایی می‌تواند فراتر از موانع جغرافیایی در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شود و دیگران را ترغیب کند تا با هم برای آینده آب و هوای جهان اقدام کنند.

این رقابت که توسط شرکت Fingertips Limited سازماندهی شده و توسط Allianz Global Investors (AllianzGI) حمایت می شود، یک مسابقه بین المللی تصویرسازی است که در سطح جهانی برگزار می شود و هدف آن آگاهی بیشتر از راه حل های مقابله با تغییرات آب و هوایی است.


از شرکت کنندگان دعوت می شود آثار اصلی را با موضوع «climate change» ارسال کنند. شرکت کنندگان باید از یک یا چند عبارت زیر به عنوان نقطه شروع کار خود استفاده کنند:

۱- با سبک زندگی خود آینده را شکل دهید:

تغییر آب و هوا یک چالش جهانی است، هر کسی در هر جایی که زندگی می کند با یک چالش روبرو است. شیوه های زندگی روزمره افراد می تواند تغییر ایجاد کند و آینده بهتری را برای کل جهان رقم بزند. انتخاب ما از حمل و نقل عمومی، صرفه جویی در مصرف انرژی با انتخاب درست وسایل برقی و استفاده از مواد سازگار با محیط زیست می تواند گام بزرگی برای حفظ محیط زیست باشد.

۲- خود را در آینده تغییرات اقلیمی حفظ کنید:

تغییرات آب و هوایی به این معنی است که برای حفاظت خود باید با عادات جدید سازگار شد. تغییر دمای کره زمین به معنای تغییر در آب و هوا، اکوسیستم دریایی و زیستگاه حیوانات است. همچنین این موضوع بر روش های ساخت و ساز، روش کار کردن و زنجیره غذایی و ... تأثیر می گذارد. در نتیجه، همان‌طور که برای بهتر شدن تغییرات آب و هوایی و مقابله با بدتر شدن آن تلاش می‌شود، حفظ خود در شرایط فعلی که در حال تغییر است، مهم است.

۳- برای توسعه‌ی راه حل با استفاده از تکنولوژی، با دیگران مشارکت کنید:

برای مقابله با تغییرات آب و هوایی، مشارکت با دیگران برای تشکیل یک گروه تأثیرگذارتر، تاثیرات بزرگتری ایجاد می‌کند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، به اشتراک گذاشتن روش‌های زندگی سالم با دیگران برای افزایش آگاهی آن‌ها از تغییرات آب و هوایی در سطح جهان، راحت و آسان است.

۴- ایجاد تغییر در زندگی واقعی از طریق اقدام جمعی:

هرچه افراد و سازمان‌های بیشتری توجه به تغییرات آب و هوایی را در اولویت قرار دهند، قدرت بیشتری برای شکل دادن به مسیرهای آینده پایدار شکل می‌گیرد. اتحاد بزرگترین قدرت برای تغییر آینده است.

۵- ارائه استانداردهای زندگی بهتر:

اقدامات کشورهای مختلف برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی نه تنها به نفع محیط زیست است، بلکه برای زندگی روزمره نیز اهمیت دارد. تغییر سیستم های انرژی از سوخت های فسیلی به انرژی های تجدیدپذیر، هوای پاک تری را برای ما به ارمغان می آورد. ایجاد مشاغل سبز بیشتر و بهبود سلامت عمومی، استاندارد زندگی بهتری را برای همه فراهم می کند. حفظ اکوسیستم‌های حیوانات و گیاهان می‌تواند اقتصاد جهانی موفق‌تری را برای همه ایجاد کند.


قوانین مربوط به ارسال آثار:

• آثار باید مرتبط با موضوع مسابقه بوده و توسط شرکت کنندگان به صورت فردی ارسال شود.

• هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر سه اثر هنری ارسال کند.

• آثار هنری ارسالی نباید قبلاً منتشر شده یا برای اهداف دیگری استفاده شده باشد.

• به جهت رعایت استاددارد های داوری بین المللی، هیچ امضا، کلمه، نماد یا تصویری که باعث شناسایی شرکت کنندگان می‌شود، نباید روی آثار قرار نمایش داده شود.

• اثر می تواند با هر روش هنری اجرا باشد (به عنوان مثال، نقاشی، نرم افزار کامپیوتر، رسانه های ترکیبی)، اما نتیجه باید یک تصویر صاف و رنگی باشد. Clip art مجاز نمی باشد.

• باید در اندازه A3 (297mm x 420mm)، در قالب افقی یا عمودی باشد.

• باید با فرمت JPG بارگذاری شود، وضوح کمتر از 300 dpi نباشد و حجم کلی هر ورودی نباید بیش از 10 مگابایت باشد.

• هر اثر هنری باید با یک توضیح کوتاه (حداقل 30 کلمه، حداکثر 100 کلمه) همراه باشد.


شرکت در این رقابت رایگان است.

شرایط ثبت نام:

این مسابقه برای همه افراد ۱۸ سال به بالا آزاد است.

جوایز:

جایزه نفر اول: 2000 یورو

جایزه نفر دوم: 1500 یورو

جایزه نفر سوم: 1000 یورو

و 50 جایزه‌ی 150 یورویی


مهلت ثبت نام و ارسال آثار: 31 جولای 2023 (9 مرداد 1402)

اعلام نتایج:

نتایج تا 30 سپتامبر 2023 از طریق سایت رسمی این فراخوان اعلام خواهد شد، همچنین، برندگان از طریق ایمیل مطلع خواهند شد.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi