فراخوان مسابقه تایپوگرافی هنرهای ارتباطی 2024

هنرمندان فعال در زمینه ی طراحی و تبلیغات، طراحی typeface، کالیگرافی و حروف نویسی دستی میتوانند در فراخوان مجله هنرهای ارتباطی شرکت نمایند.

به گزارش گالری آنلاین، مجله هنرهای ارتباطی برای آثار خلق شده در طول یک سال گذشته در مسابقه تایپوگرافی 2024 فراخوان داده است.

جایزه‌ی هیئت داوران برای بهترین استفاده از تایپوگرافی به عنوان عنصر بصری اولیه در طراحی و تبلیغات، طراحی typeface، کالیگرافی و حروف نویسی دستی است. هر پروژه تایپوگرافی که برای اولین بار از سپتامبر 2022 تا سپتامبر 2023 منتشر یا تولید شده باشد، واجد شرایط است.

آثار انتخاب شده توسط هیئت داوران که متخصصان برجسته طراحی هستند، با اطلاع سازندگان اثر، در سالنامه‌ی تایپوگرافی هنرهای ارتباطی، در نسخه‌های چاپی و دیجیتالی، و در commarts.com در سرتاسر جهان منتشر خواهند شد.

هر برنده یک Award of Excellence و یک گواهینامه که برای شرکت‌ها، افراد و مشتریان صادر می‌شود، دریافت می‌کند.

در واقع CA’s Award of Excellence یکی از پرطرفدارترین جوایز این صنعت است. در صورت برنده شدن، این جایزه شما را در بالاترین رتبه‌ی حرفه خود قرار می دهد.

هنرهای ارتباطی که توسط Richard Coyne و Robert Blanchard در سال 1959 خلق شد، منبع اصلی الهام برای طراحان گرافیک، مدیران هنری، شرکت‌های طراحی، بخش‌های طراحی شرکت‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی، طراحان تعاملی، تصویرگران و عکاسان و همه افرادی است که در حیطه‌ی ارتباطات بصری مشارکت دارند.

هزینه ورودی: هزینه ورودی به دسته‌بندی تایپوگرافی ارسالی شما بستگی دارد و از 40 دلار برای هر ارسال شروع می شود. همچنین تخفیف دانشجویی برای هزینه‌ی ورودی در نظر گرفته شده است.

افرادی که پس از 8 سپتامبر 2023 ثبت‌نام می‌کنند، باید 10 دلار بابت هزینه تأخیر بپردازند.


مهلت ثبت نام: 22 سپتامبر 2023 (31 شهریور 1402)

اعلام نتایج: اکتبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید

logo-samandehi