فراخوان رقابت طراحی بیلبورد Art Moves

یافتن راه حل برای دیدن جنبه های مثبت جریان‌های زندگی موضوع شانزدهمین جشنواره‌ی هنر روی بیلبورد؛ Art Moves است.

به گزارش گالری آنلاین، ایت رویداد از همه‌ی علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه بین المللی هنری بیلبورد 2023 از طریق آدرس ایمیل artmoves(at)tlen.pl دعوت می نماید.

آثار هنری ارسال شده قرار است پاسخی خلاقانه به موضوع مسابقه امسال باشد: برای دیدن جنبه روشن واقعیت، نه فقط جنبه تاریک، به چه تغییری در دیدگاه خود نیاز داریم؟

این شعار رقابتی را می توان استعاره ای از تمام فرآیندهایی که در جهان امروز در حال وقوع است در نظر گرفت. در سال‌های اخیر، کل بشریت انبوهی از موقعیت‌ها و رویدادهای سخت و ناامیدکننده را تجربه کرده‌ است.

همه‌گیری، جنگ‌ها (از جمله جنگ در اوکراین) و بحران آب و هوایی که به طور فزاینده‌ای قابل توجه است، تأثیر منفی بر زندگی بسیاری از ما داشته است. اما این اتفاقات بد، تنها یک طرف واقعیتی است که در آن زندگی می کنیم. جنبه درخشانی هم به لطف تلاش‌های مشترک و فردی، روابط، کار روزمره و اهمیت دادن به مهمترین چیزها وجود دارد. با این وجود، هر روزه با استفاده از وسایل ارتباطات جمعی، توسط اخبار منفی بمباران شده که دفاع در برابر آن‌ها بسیار دشوار است.

این جنبه منفی واقعیت که توسط جنبه مثبت متعادل نشده است، انرژی زندگی را از ما سلب می کند، ترس های غیرمنطقی را ایجاد می کند و تمایل ما به زندگی و عمل را می‌زداید. برای دیدن جنبه روشن واقعیت که می تواند پادزهری برای جنبه تاریک باشد و به ما قدرت و امید برای ساختن حال و آینده ای بهتر بدهد، چه تغییری در دیدگاه افراد لازم است؟ کجا باید دنبال این جنبه روشن گشت؟ حتی ممکن است رویدادهای مثبت هر روز اتفاق بیفتند و آن‌ها نادیده گرفته شوند. چه اعمال، احساسات و شیوه های تفکر می تواند افراد را در رسیدن به این امر کمک کند؟

شش اثر هنری برتر انتخاب شده توسط هیئت داوران بین المللی در سپتامبر 2023 در فضای شهری Torun لهستان چاپ و به نمایش گذاشته می شود.

جایزه برتر: مبلغ 4000 زلوتی (حدود 900 یورو یا 984 دلار)

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت‌ نام: 23 جولای 2023 (1 مرداد 1402)

اعلام نتایج: آگست 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi