فراخوان رقابت طراحی پوستر JAGDA

انجمن طراحان گرافیک ژاپن (JAGDA) میزبان رقابت بین المللی پوستر دانشجویی برای سال 2023 است و از دانشجویان سراسر جهان دعوت به همکاری می کند.

به گزارش گالری آنلاین، موضوع سال 2023 "share" است.

حدود 200 اثر انتخاب و جوایز زیر اعطا خواهد شد:

جایزه بزرگ (1)، طلا (2)، نقره (5)، برنز (10) و جایزه هیئت داوران (7).


آثار ارسالی باید پوسترهایی در اندازه B1 (728mm x 1,030mm، فقط جهت عمودی) باشند که بین ماه‌های اگست 2022 و ژوئیه 2023 خلق شده‌اند و دارای حروف «share» هستند.

دریافت کنندگان جایزه بزرگ و طلا برای شرکت در مراسم جوایز که در دسامبر 2023 برگزار می شود دعوت خواهند شد (هزینه اقامت و همچنین هزینه‌ی حمل و نقل به برندگان ِ ساکن در مکان های دور ارائه می شود).

همچنین آثار برندگان جایزه بزرگ و طلا، در کتاب سالانه "طراحی گرافیک در ژاپن 2024" منتشر خواهد شد.

آثار برندگان و آثار برگزیده از 29 نوامبر 2023 تا 11 دسامبر 2023 در National Art Center، توکیو به نمایش گذاشته می‌شوند و در کاتالوگ رسمی منتشر خواهند شد.

جایزه JAGDA بین المللی پوستر دانشجویی با هدف کشف و قدردانی از استعدادهای برجسته جوان از سراسر جهان و پیشرفت بیشتر ِ طراحی گرافیک راه اندازی شده است. پوسترها اجازه می‌دهند که ایده‌ها آزادانه از طریق ترکیبی غنی از گرافیک و متون بیان شوند و به آن‌ها قدرت می‌دهند تا ارتباطات بصری را فراتر از کشورها و مناطق برقرار کنند.



هزینه ورودی: هزینه ورودی 1000 ین ژاپن برای هر پوستر است.


مهلت ثبت نام: 31 جولای 2023 (9 مرداد 1402)

اعلام نتایج: 10 اکتبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراحعه نمایید.

logo-samandehi