فراخوان مسابقه طراحی پوستر

پوستر های منتخب با دغدغه "زمین ۱۵ سال در کپسول فولادی ضد زنگ در زیر زمین نگهداری می‌شوند و نمایشگاه ۱۵ سال آینده‌ در شرایط زیست محیطی غیرقابل پیش بینی" برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین، Poster Stellars برای شرکت در سومین مسابقه بین قاره‌ای پوستر ایالات متحده 2023 با موضوع: Terrestrial X فراخوان می‌دهد.

شرکت در این مسابقه برای همه طراحان، تصویرگران و هنرمندان 18 سال یا بیشتر در هر نقطه از جهان آزاد است و ماموریت آن توانمندسازی طراحان جدید و حاضر برای پرداختن به موضوع های مرتبط به اکوسیستم های زمین است.

تمام پوسترهای برنده "بزرگ، طلا، نقره و برنز" از همه دسته ها به طور ایمن در یک کپسول فولادی ضد زنگ ذخیره می شوند و به مدت 15 سال در زمین دفن شده و در سال 2038 دوباره افتتاح خواهند شد. نام همه برندگان و اعضای هیئت داوران بر روی سنگ بنای یادبودی که محل دفن کپسول زمان را پوشش می دهد، حک می شود.

به آثار برتر جوایز و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

هر شرکت کننده مجاز است سه پوستر در هر دسته‌بندی ارسال کند. دسته بندی‌ها عبارتند از:

دسته‌‌بندی A: پوسترهای منتشر شده

۱- سیاسی

۲- فرهنگی

۳- زیست محیطی

۴- تبلیغاتی

۵- تایپوگرافی

دسته‌بندی B: پوسترهای منتشر نشده

موضوع سال 2023: X Terrestrial

دسته‌بندی C: پوسترهای متحرک

پوسترها با هر تکنیکی (نقاشی، طراحی، طراحی گرافیک، تایپوگرافی، تجسم داده ها، دیجیتال، تصویرسازی، رسانه‌های مختلط، عکاسی و انیمیشن) واجد شرایط هستند.

همه آثار/ پوسترها باید بین سال‌های 2020 تا 2023 ایجاد شده باشند.

تنها پارامتر این است که پوسترهای منتشرنشده برای رده B باید در طول تاریخ مسابقه ایجاد شده و در هیچ مکان آنلاین و آفلاین منتشر نشوند.

نتایج شرکت‌کنندگان و برندگان منتخب برای همه طراحان/هنرمندان شرکت‌کننده ایمیل می‌شود و در اگست 2023 در وب‌سایت رسمی منتشر خواهند شد.

هزینه ورودی:

برای افراد حرفه‌ای: 30 دلار

برای دانش‌آموزان: 15 دلار


مهلت ثبت نام: 14 جولای 2023 (23 تیر 1402)

اعلام نتایج: جولای-آگست 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi