فراخوان طراحی پوستر هفته بین المللی کمپوست

کمیته بین المللی آگاهی از کمپوست از هنرمندان دعوت می کند تا در مسابقه سالانه پوستر از 1 سپتامبر 2023 شرکت کنند.

به گزارش گالری آنلاین، موضوع سال 2024 "کمپوست، قهرمان آب و هوای طبیعت!" است و هدف تشویق بیشتر کمپوست سازی در سراسر جهان است.

پوستر منتخب 500 دلار جایزه دریافت خواهد کرد و در هفته بین‌المللی آگاهی از کمپوست (اولین هفته ماه می هر سال) از آن تجلیل میشود.

موضوع توسط شرکای بین‌المللی شرکت‌کننده انتخاب شده که تمرکز جمعی را بر یکی از ابتکارات اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDG) که «اقدام فوری برای مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی و تأثیرات آن انجام دهید» نشان میدهد.

موضوع انتخاب شده در سال 2024 با برجسته کردن حقایق در مورد اینکه چگونه کمپوست در کمک به مبارزه با تغییرات آب و هوایی نقش ایفا می کند، بهترین منعکس کننده هدف سازمان ملل است.

کمپوست پسماندهای آلی تجزیه‌شده و نسبتاً پایدار حاصل فرایند پوسش هستند و پوسش یا کمپوست کردن عمل پوساندن و تجزیه بقایای گیاهی، حیوانی یا زباله‌های شهری همچنین لجن فاضلاب است که تحت شرایط خاص و روش‌های گوناگون انجام می‌گیرد. این عمل شاید کهن‌ترین روش بازیافت باشد. مواد آلی موجود در توده مصرفی برای کمپوست از ضایعات کشاورزی، مواد خوراکی و زباله هایی است که از راه تجزیه هوازی و بی‌هوازی به خاک سیاه و سفید غنی تبدیل می‌شوند که به عنوان کود در کشاورزی مصرف می‌شود. فرایند کمپوست بسیار ساده است و به‌دست افراد با تجربه در خانه‌های خود، کشاورزان در زمین‌های شان، و به شکل صنعتی نیز انجام می‌شود. کمپوست حاصل فعالیت بیولوژیکی میکروارگانیسم‌هایی است که توانایی شکستن مولکول‌های درشت مواد آلی را دارا می‌باشند.

مفهوم و تصاویر پوستر باید بر اساس مزایای کمپوست باشد. کمپوست محور مسابقه است. داوران به ویژه به دنبال تصاویری خواهند بود که نشان دهند مواد آلی یک جزء کلیدی برای خاک های سالم و برای سالم نگه داشتن خاک و محیط زیست در آینده هستند. هنگام ایجاد پوستر خود، به یاد داشته باشید که پوستر برنده توزیع خواهد شد. لوگوی بنیاد تحقیقات و آموزش کمپوست به همراه آرم های حامیان مالی به پوستر برنده اضافه خواهد شد. هیچ لوگویی به طراحی خود اضافه نکنید.

همچنین ICAW 2024 برای همه افراد 14 ساله یا بالاتر از هر نقطه از جهان باز است.

هر هنرمند میتواند یک اثر ارسال نماید.

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 1 نوامبر 2023 (10 آبان 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi