فراخوان رقابت تصویرسازی Bologna 2024

نمایشگاه کتاب کودک بولونیا (BCBF) برای شرکت در نمایشگاه تصویرگران 2024 که یک نمایشگاه بین المللی منحصر به فرد برای روندهای پیشرفته در زمینه تصویرسازی برای کودکان و بزرگسالان است، فراخوان داده است.


به گزارش گالری آنلاین، تصویرگران میتوانند به صورت انفرادی یا گروهی مشروط بر اینکه قبل از 31 دسامبر 2006 متولد شده باشند در این رویداد شرکت کنند. همچنین هنرمندان مستقیماً یا از طریق مؤسسات انتشاراتی، انجمن تصویرگران یا مدارس وارد نمایشگاه شوند.

هیئت داوران بین‌المللی برجسته برندگانی را انتخاب خواهند کرد که تصاویرشان در شصت و یکمین نمایشگاه کتاب کودک بولونیا - که برای 8 تا 11 آوریل 2024 در بولونیا، ایتالیا برنامه‌ریزی شده است، ارائه شود.

جایزه بین‌المللی تصویرگری Fundación SM به بهترین تصویرگر کمتر از 35 سال تعلق می‌گیرد. این جایزه 15000 یورویی و تصویرگری برای یک کتاب کودک است که قرار است توسط Grupo SM، اسپانیا منتشر شود.

به برندگان فرصت های دیگری نیز ارائه می شود:

• برنده شدن جایزه ARS IN FABULA Grant Award (برای زیر 30 سال)

• ایجاد هویت بصری نمایشگاه تجاری در سال بعد، با همکاری Chialab Design

فراخوان برای:

• تصویرگران، حرفه ای ها و مبتدیان می توانند آثار هنری منتشر نشده یا آثار هنری منتشر شده در دو سال گذشته را ارسال کنند.

• مدارس هنر می توانند جالب ترین پروژه های نوآورانه توسط دانش آموزانی که در موسسه آنها شرکت کرده اند را ارسال کنند.

• ناشران می توانند تصویرگرانی را که با آنها کار می کنند را ثبت‌نام کنند.

هزینه ورودی: 22 یورو (+ مالیات بر ارزش افزوده) است.

شرکت برای دانش‌آموزان رایگان است، مشروط بر اینکه کدی را داشته باشند که توسط مدرسه هنر/ دوره‌ای که در آن شرکت کرده‌اند در اختیار داشته باشند (کدها مستقیماً توسط BCBF به مدرسه/ دوره ارسال می‌شود).


مهلت ثبت نام: 17 اکتبر 2023 (25 مهر 1402)

اعلام نتایج: ژانویه 2024


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi