فراخوان رقابت طراحی گرافیک TerraViva LOGO

هدف رقابت TerraViva LOGO یافتن پیشنهادات بدیع است که بتوانند هویت برند TerraViva را متحول کنند.


به گزارش گالری آنلاین، چالش این مسابقه کشف ارزش‌هایی است که هم برند TerraViva و هم همه ابتکارات آن‌ها را مشخص می‌کند، جستجو برای نماد، فونت، نشان گرافیکی که بتواند ترکیب کاملی از آنچه TerraViva امروزی است را بیان کند.

جوایز تا سقف 5000 یورو به برندگانی که توسط هیئت داوران بین‌المللی انتخاب شده‌اند تعلق می‌گیرد. به اولین اثر برنده جایزه 3000 یورو تعلق می گیرد.

در طول زمان، TerraViva اهمیت کاوش عمیق‌تر در هویت برند خود را تشخیص داده و دقیقاً آنچه را که ماهیت هر استارت‌آپی را مشخص می‌کند، به چالش میکشد: لوگو.

چه دانشجو باشید، چه یک طراح نوظهور یا یک حرفه ای با سابقه، از شما دعوت می شود در اولین مسابقه طراحی گرافیک TerraViva شرکت کنید: به جامعه خلاق بپیوندید و پیشنهادات نوآورانه خود را ارسال کنید.

هدف طراحی لوگویی است که نه تنها تأثیر بصری قوی داشته باشد، بلکه داستانی را نیز بیان کند، تعهد TerraViva را به آینده ای پایدار منتقل کند و اشتیاق آنها را برای طراحی و معماری به اشتراک بگذارد.

هزینه ورودی:

• ثبت نام زودهنگام (از 7 آگوست تا 22 سپتامبر 2023)، 35 یورو

• ثبت نام به نوقع (از 22 سپتامبر تا 20 اکتبر 2023)، 45 یورو

• ثبت نام دیرهنگام (20 اکتبر تا 10 نوامبر 2023)، 55 یورو


مهلت ثبت نام: 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402)

اعلام نتایج: 4 دسامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi