فراخوان مسابقه تصویرسازی ازمیر باش

آژانس برنامه ریزی ازمیر (İZPA) میزبان مسابقه تصویرسازی در مورد شهر ازمیر با موضوع "هماهنگی با تفاوت ها" است.


به گزارش گالری آنلاین، این رویداد به دنبال طراحی های اورجینال است که فرهنگ ازمیر را در هارمونی با برج ساعت این شهر منعکس میکند.

در مجموع 130 هزار لیر به بهترین آثار تعلق می گیرد. همچنین 20 اثر برای نمایشگاه انتخاب و در سراسر ازمیر و مناطق آن به نمایش گذاشته می شود.

هدف این مسابقه این است که ازمیر، شهری با 8 هزار و پانصد سال قدمت، به نقطه کانونی خلاقیت های هنری تبدیل شود.

تصویرسازی برج ساعت را می توان با استفاده از هر تکنیک دیجیتال یا دستی (روی کاغذ/ مقوا) ایجاد کرد. آنها همچنین می توانند به شکل کلاژ، عکس یا سه بعدی باشند که باید بعداً اسکن، عکسبرداری و/ یا دیجیتالی شوند.

تصویرسازی ارسالی نباید منتشر شده باشد. شما می توانید حداکثر 3 طرح ارسال کنید و فینالیست ها بر اساس شایستگی انتخاب می شوند، اما تنها یک طرح می تواند واجد شرایط دریافت جایزه باشد.

مسابقه تصویرسازی Be Izmir بین المللی است و برای افراد 18 سال و بالاتر از سراسر جهان آزاد است.

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: مهلت 19 نوامبر 2023 (28 آبان 1402)

اعلام نتایج مورد انتظار 8 دسامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi