فراخوان منتورشیپ Forecast

منتورشیپ Forecast در نهمین دوره از برنامه خود به همراه معرفی 6 منتور جدید فراخوان خود را جهت دریافت پروژه های پیشنهادی شما اعلام کرده است.


به گزارش گالری آنلاین، این سازمان از کارشناسان هنری و تولیدکنندگان فرهنگی فعال در حوزه های نوآور مختلف از سراسر جهان دعوت می کند تا با ارسال پروژه‌هایی که می‌تواند از تخصص یکی از منتورهای این دوره و رویکرد منحصر به‌ فرد آن‌ها در تولید مواد و دانش بهره ببرند، در دوره بین المللی منتور شیپ Forecast شرکت نمایند.


پروژه های پیشنهادی خود را جهت فرصت همکاری با یکی از منتورهای زیر ارسال نمایید:

طراح پرفورمنس (کرئوگرافر) Alice Ripoll (برزیل)، طراح Fiona Raby (بریتانیا)، عکاس Lieko Shiga (JN)، هنرمند Theo Eshetu (بریتانیا)، مستندساز (Tomer Heymann اسراییل) و آهنگساز و نوازنده Ute Wassermann (آلمان)


محدودیت سنی و موضوع خاصی برای شرکت در این دوره وجود ندارد. تنها شرط شرکت در این دوره مرتبط بودن پروژه های ارسالی با تخصص منتورهایی است که قصد همکاری با او را دارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تخصص منتورها به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


درباره Forecast Mentorships

برنامه بین المللی Forecast Mentorships که با برگزاری دوره های سالانه خود این فرصت را در اختیار هنرمندان و متفکران خلاق از سراسر جهان قرار می دهد تا برای به ثمر رساندن پروژه های خود از راهنمایی و کمک منتورهای کارآمد بهره ببرند.

هر یک از دوره های منتورشیپ Forecast متفاوت از یکدیگر برگزار شده و منتورهای انتخاب شده بر ماهیت و محتوای هر دوره تأثیر می گذارند. برنامه Forecast نه به عنوان یک کمک هزینه بلکه بعنوان اولین و مهمترین برنامه منتورشیپ با هدف ارتقای تبادل عمیق فرارشته ای و توسعه شبکه های حرفه ای برگزار می شود.

در صورت انتخاب شرکت کنندگان بعنوان منتی (mentee)، علاوه بر حمایت از درخواست آنها جهت همکاری‌ و یا بودجه بیشتر، از حق الزحمه هنرمند و یا بودجه تولید نیز برخوردار خواهند شد.

انتخاب شرکت کنندگان در دو مرحله صورت خواهد گرفت. ابتدا، منتورها به‌ دقت همه پروژه های پیشنهادی را بررسی نموه و سه نفر از سوی هر منتور انتخاب خواهد شد تا برای ارائه ایده های خود در ورکشاپی که با حضور منتور مربوطه در انجمن Forecast برلین از ژوئیه تا آگوست 2024 برگزار می‌شود، شرکت کنند. تمامی 18 منتخب مرحله اول حق الزحمه هنرمند دریافت خواهند کرد. پس از برگزاری ورکشاپ هر منتور یک نفر را بعنوان منتی (mentee) انتخاب خواهد کرد.

شش منتخب نهایی بعنوان منتی (mentee) نیز بودجه تولید و مجوز و حق الزحمه هنرمند دریافت نموده و چند ماه فرصت خواهند داشت تا پروژه خود را با حمایت منتور محقق کنند. پذیرفته شدگان علاوه بر تبادلات مستمراطلاعات، از اقامت کاری دو نفره با منتور در یک موسسه شریک بین‌المللی نیز برخوردار خواهند شد.

دستاورد نهایی در جشنواره Forecast که در بهار 2025 برگزار می شود در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت. انجمن و جشنواره هر دو در Radialsystem، برلین برگزار خواهد شد. هزینه سفر و اقامت تحت پوشش Forecast بوده (در صورت ارائه درخواست به صورت دونفره یا گروهی، Forecast فقط هزینه یک نفر را عهده دار خواهد شد.)

فقط درخواست هایی که به زبان انگلیسی از طریق فرم درخواست آنلاین ارسال شده اند، قابل قبول است.

لطفاً قبل از ارسال درخواست خود، دستورالعمل ها و بخش سؤالات متداول را در مورد Forecast's به دقت مطالعه نمایید.


آخرین مهلت ارسال: 26 فوریه 2024 (7 اسفند 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi