فرصت مطالعاتی در گالری هنرهای معاصر بارسلونا

فرصت مطالعاتی با مشارکت گالری هنرهای معاصر اسپای بی و هوناک برای هنرمندان برگزار میشود.

شرح برنامه

هوناک این پروژه را برای هنرمندان سراسر جهان که ایده های خلاقانه در هر سبکی دارند اجرا می کند. بیشتر از یک فرصت مطالعاتی، این برنامه شامل ورکشاپ، اقامت و نیز عامل ارتباط بین مراکز هنری و افراد سرشناس با هنرمندان برای تبادل فرهنگی و هنری شکل است.

امکانات برنامه :

محل اقامت : اتاق خصوصی (یک یا دو نفره) در محیطی آرام با امکاناتی از قبیل آشپزخانه، غذاهای اصلی، خشک شویی، باربکیو، باغچه، فضای 24 ساعته و بسیار بزرگ استودیو، اینترنت ، دوچرخه، بدرقه و استقبال از ایستگاه قطار یا فرودگاه، توجه به علایق فردی هر یک از هنرمندان، سفرهای یک روزه برای خرید، مشارکت در برنامه های مختلف سطح شهر، برگزاری کنفرانس ها و یا افتتاحیه ها در سطح شهر بارسلونا .

محیط استودیو محلی بسیار آرام، نورگیر است.

نمایشگاه فردی هر هنرمند همراه با اطلاع رسانی به بیش از 7000 نفر و نشر آثار در انتشارات و رسانه های بارسلونا و کاتالونیا، امکانات نمایشگاهی، تبلیغ و معرفی در شبکه های اجتماعی مختلف با بیش از 4000 نفر مخاطب، چاپ کارت پستال ویژه ی نمایشگاه، امکان جذب هنرمند برای همکاری در گالری و امکان فروش آثار برگزار میشود.

مدت زمان اقامت 1 هفته الی 2 ماه است.

تمامی رشته ها به شرح ذیل مورد قبول هستند ؛

انیمیشن، معماری، آموزش هنر، سرامیک، چاپ دستی، کانسپت، دیجیتال، موزه داری، لندآرت، موسیقی، علوم غذایی، روزنامه نگاری، هنرهای زیبا، اینستالیشن، نورپردازی، فیلم و ویدئو، تصاویر متحرک، صوت، نقاشی، فلسفه، عکاسی، مجسمه سازی، اقدامات اجتماعی، پارچه، تئاتر، هنرهای تجسمی، شیشه، نوشتن، پرفورمنس، طراحی

بخش های در اختیار و امکانات دیگر نیز عبارتند از :

کتابخانه، ابزار اصلی نقاشی و هنرهای تجسمی، کامپیوتر، تلویزیون، دی وی دی، اینترنت ، پیانو ، گیتار ، چاپگر، موزیک ، پروِژکتور

محل آپارتمان به صورت اتاقهای تک یا دو نفره در حومه ی شهر به طور مستقل واقع شده است

استودیو محلی آرام و بزرگ و ایده آل برای کار های هنرهای تجسمی می باشد و نیز فلاسفه، نویسندگان و کسانی که موسیقی کار میکنند نیز استودیو های مجزا خواهند داشت .

هزینه ها :

اقامت هفتگی (155 یورو+ 120 هزینه ی رزرو)

یک ماهه (480 یورو+ 120 یورو رزرو)

گالری هفتگی(250 یورو)

در صورت تمایل به برگزاری نمایشگاه نیز (200 یورو)

امکان برگزاری نمایشگاه فردی نیز وجود دارد .

جهت شرکت در این برنامه، به آدرس ایمیل زیر درخواست و رزومه و نیز آدرس سایت و شرح کار خود را با عنوان گالری(GALLERY ) ارسال کنید .

info@hannacc.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکزمراجعه نمایید.

logo-samandehi