جلسه هم اندیشی فعالان فرهنگی در خصوص پیشواز از نوروز 97 برگزار شد


جلسه هم اندیشی فعالان فرهنگی در خصوص پیشواز از نوروز 97 با حضور حجت اله ایوبی، برزین ضرغامی، سید مجتبی موسوی، امین عارف نیا، علی محمد حیدریان، فرشته طاهرپور، طالب زاده و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از سازمان زیباسازی شهرتهران، جلسه هم اندیشی فعالان فرهنگی در خصوص پیشواز از نوروز 97 با حضور حجت ایوبی، برزین ضرغامی، سید مجتبی موسوی، امین عارف نیا و طالب زاده و جمعی از هنرمندان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در این جلسه شرکت کنندگان به تبادل نظر پرداخته و نقطه نظرات خود در خصوص موضوع استقبال از بهار 97 را بیان کردند.
در ابتدای جلسه دکتر برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ضمن خوش آمد گویی به حاضران در جلسه گفت: استقبال از بهار یکی از رویدادهای مهم است که هرسال با برنامه ریزی های مناسب تلاش شده تا اتفاقات خوبی در پایتخت انجام شود.
به گفته او امسال نیز مانند سالهای قبل تلاش میکنیم تا تهران در بهار 97 زیبا و تماشایی برای شهروندان تهرانی باشد و این جلسه به منظور تبادل نظر و رسیدن به نقطه اشتراک برای برنامه ریزی بهتر در این زمینه است.
دکتر بهشتی یکی دیگر از حاضران در این جلسه با اشاره به اینکه نوروز ظرفیت هایی دارد که باید آشکار شود، گفت: تهران یک ایران کوچک است و می توان با تکیه بر ظرفیت های شهری آیین ایرانی نوروز را در معرض دید همه افرادی قرار دهیم که در شهر تردد دارند.
او با تاکید بر ثبت جهانی نوروز، ادامه داد: تهران می تواند با برنامه ریزی های درست و بجا تنوع فرهنگی موجود در این آیین را در معرض دید همه جهانیان قرار دهد.
در ادامه این جلسه غریب پور با تاکید بر ضرورت تقویت بهارستان، گفت: نوروز زمانی است که مردم باید از خانه ها به فضای شهری بیایند بنابراین میتوانیم با یک میدانگاه برای حضور مردم این حس حضور در فضای شهری را تقویت کنیم.
امین عارف نیا، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از زیباسازی خواست تا در کنار فعالیت های خود در حوزه سیما و منظر شهری در بحث های اجتماعی و فرهنگی با کمک معاونت اجتماعی ورود کند.
به گفته رییس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران در استقبال از بهار 97 دو میلیون سنبل توسط شهرداری و به صورت رایگان توزیع می شود.
عارف نیا پیشنهاد داد نگارخانه ای به وسعت یک شهر که پیش از این توسط سازمان زیباسازی برگزار شده است این بار با تصاویری از گل و با عنوان گلستانی به وسعت یک شهر اجرا شود.

logo-samandehi