کتاب سال تصویرگران رونمایی میشود

کتاب سال تصویرگران در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران جمعه دهم دی ماه 95 ساعت 17 الی 19رونمایی خواهد شد.

به گزارش گالری آنلاین، تصاویر کتاب سال تصویرگران طی فراخوانی که سال گذشته از سوی انجمن تصویرگران ایران اعلام شد، جمع آوری شده است. محسن حسن‌پور رئیس هیات مدیره انجمن تصویرگران ،کمال طباطبایی مدیر پروژه کتاب سال تصویرگری و مدیرعامل انجمن و پژمان رحیمی‌زاده مدیر هنری کتاب سال تصویرگری و نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن از برگزار کنندگان این رویداد هستند.

به نقل از روابط‎عمومی انجمن تصویرگران، کتاب سال تصویرگران مجموعه‎ای کاربردی است که از سال 1384 توسط انجمن تصویرگران ایران به منظور معرفی تصویرگران به ناشران و دیگر سفارش‎دهندگان منتشر می‎شود و در پنجمین دوره آن بیش از 400 اثر از 120 تصویرگر به چاپ رسیده است.

پژمان رحیمی‎زاده مدیریت هنری این کتاب را برعهده داشته است و هیئت داوران آن نیز متشکل از پژمان رحیمی‎زاده، نگین احتسابیان و مهران زمانی بودند.

کتاب سال تصویگران 95 در قالب 364 صفحه و در قطع رحلی سلطانی (23 × 33 سانتیمتر) توسط انتشارات پویانما به چاپ رسیده است. قیمت پشت جلد این کتاب 120 هزار تومان است که با هماهنگی ناشر در روز رونمایی با تخفیف ویژه به قیمت 85 هزار تومان عرضه خواهد شد.

نشست خبری کتاب تصویر سال 95

تولید کتاب سال تصویرگران در سال 1384، تجربه‎ای تازه در معرفی تصویرگران به بازار کار و کارشناسان بود که انجمن تصویرگران با همکاری هنرمندان تصویرگرانجام داد. استقبال هنرمندان، ناشران و مراکز علمی و آموزشی باعث شد که تولید این کتاب در سال‎های 85، 86 و 88 هم ادامه یابد.

حال انجمن تصویرگران پنجمین کتاب سال را منتشر میکند. کتابی جامع که موجب ترسیم تصویری جامع از وضعیت تصویرگری در ایران است و تلاش دارد همچون گذشته به نتایج ارزنده‎ای در شناسایی و معرفی تصویرگران با استعداد و توانا منجر شود.

کتاب سال تصویرگران 95، متفاوت از گذشته و با رویکردی نو و کاربردی، در دو بخش تصویرگری روایی و تصویرگری غیر روایی منتشر خواهدشد.

اخبار مرتبط:

فراخوان کتاب سال تصویرگران 1395

نشست خبری کتاب سال تصویرگری در انجمن تصویرگران برگزار شد

logo-samandehi