معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: مردم را برای خرید آثار هنری باید ترغیب کنیم

علی مراد خانی در بازدید از نمایشگاه هفت نگاه در فرهنگسرای نیاوران افزود: باید مردم یک اثر هنری اصیل را خریداری کنند تا هم به هنرمند کمک همچنین به حوزه هنر نیز احترام گذاشته شود.

وی ادامه داد: مردم با خرید آثار هنری هم به حوزه هنر ارج می نهند و هم یک اثر هنری را در مجموعه خود خواهند داشت، البته باید گفت آثار ارائه شده در هفت نگاه، هم از نظر ابعاد و هم از نظر قیمت بسیار مناسب بوده است.

مرادخانی افزود: در نمایشگاه هفت نگاه معمولا یک مجموعه از آثار هنری را می توان مرور کرد و جمع بندی از اوضاع و احوال هنری کشور به دست آورد.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: خوشحالم که دوستان در این نمایشگاه آثار با کیفیتی ارائه داده اند. هم بازدید کنندگان آثار با کیفتی را می بینند و هم کسانی که می خواهند مجموعه ای از آثار هنری را داشته باشند می توانند آثار خوبی را خریداری کنند.

به گزارش ایرنا از فرهنگسرای نیاوران، مرادخانی درخصوص هم زمانی چند نمایشگاه برای فروش آثار هنری نیز گفت: باید بررسی و برنامه ریزی شود تا نمایشگاه هایی که می خواهند مجموعه ای از آثار هنری را برای فروش ارائه دهند از نظر زمانی با هم تداخل نداشته باشند، از این به بعد نمایشگاه های فروش آثار هنری زیادتر خواهد شد.

نهمین نمایشگاه هفت نگاه با نمایش ٣٠٠ اثر هنری از ٢٨٠ هنرمند تا هفدهم دی ماه در فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقه مندان به حوزه هنرهای تجسمی بود.

logo-samandehi