فراخوان رزیدنسی هنرمندان در برلین

هنرمندان هنرهای تجسمی و محققان و کیریتورهای هنری فرصت حضور و کاوش فرهنگی در برلین به مدت سه ماه و بیشتر را توسط رزیدنسی SomoS Arts خواهند داشت.


به گزارش گالری آنلاین، رزیدنسی SomoS Arts برلین برای هنرمندان، کیوریتورها و محققان زمینه هنر که مایل به اجرای یک پروژه هنری در برلین هستند، در زمستان 2025 محیطی حمایتی و الهام بخش را ارائه می دهد.

اقامت، معمولاً در 3 ماه تکمیل می شود اما در شرایط خاص با درخواست هنرمند امکان تمدید نیز وجود دارد. در انتهای دوره از آثار هنرمندان نمایشگاه برگزار خواهد شد.

برنامه اقامتی شامل جلسات منظم پشتیبانی از طرف کیوریتورهای برنامه خواهد بود. همچنین معرفی گالریست های محلی، موزه داران و هنرمندان در استودیو خود، و کاوش های مشترک در چشم انداز فرهنگی برلین انجام خواهد شد.

محل اقامت:

مرکز SomoS در طبقه اول یک ساختمان مسکونی/ تجاری دهه 1890 در یک خیابان اصلی پر جنب و جوش میان خیابان کروزبرگ و نوکوئلن، در نزدیکی مرکز شهر برلین-میت واقع شده است. کافه‌ها، رستوران‌ها، فضاهای هنری، گالری‌ها، فروشگاه‌های لوازم هنری، و مؤسسات هنری مانند Künstlerhaus Bethanien، BBK Print Facilities and Media Studios، و Kunstraum Kreuzberg/Bethanien در فاصله چند قدمی این مرکز قرار دارند.

رشته ها و تجهیزات کار:

این استودیو برای رشته ها و اهداف مختلف (مانند طراحی، کلاژ، عکاسی، تولید دیجیتال، هنر رسانه ای، اجرا، طراحی، تحقیق، ادبیات، صنایع دستی، فیلم/فیلم و نقاشی) مناسب است و مجهز به میز کار بزرگ است. کارکنان با تجربه هر روز آماده حمایت از ساکنان در کار و تحقیق و ارائه اطلاعات در مورد شهر و هرگونه موضوع فرهنگی و عملی هستند.

هزینه ها:

هزینه ماهانه 1470 یورو است و برای افرادی که هزینه را در ابتدا پرداخت کنند 5 درصد تخفیف در نظر گرفته میشود.

مدارک مورد نیاز:

انگیزه نامه و cover letter

پروپوزال در حداکثر 500 کلمه

استیتمنت هنرمند

تاریخ های پیشنهادی اقامت و تاریخ های جایگزین

لینک وب سایت هنرمند

پورتفلیو در فرمت pdf

رزومه

جهت ارسال درخواست مدارک بالا را با عنوان [AIR Application] به SomoS ایمیل نمایید: somos@somos-arts.org

برگزار کننده شرکت کنندگان هر دوره را در طول شش ماه قبل از برگزاری برنامه بررسی و انتخاب میکند.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi