فراخوان دوسالانه EAST Drawing Skopje طراحی

هنرمندان رشته های نقاشی، طراحی، چاپ، حجم، پرفورمنس، هنر ویدئو، هنر های چند رسانه ای می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

به گزارش گالری آنلاین، دوسالانه OSTEN Drawing Skopje بدون در نظر گرفتن فرم، تکنیک و ابزار به دنبال یافتن نوآورانه ترین و خلاقانه ترین آثار است.

ورود آثاری که بین سال‌های 2020 تا 2024 تکمیل شده‌اند، آزاد است.

جوایز متعدد توسط OSTEN، هیئت داوران بین المللی، هیئت مدیره OSTEN و Wava (انجمن جهانی هنر بصری) در سپتامبر 2024، اهدا خواهد شد.

دوسالانه طراحی (سازمان‌دهی شده توسط OSTEN Skopje، مقدونیه شمالی) طراحی معاصر را در گسترده‌ترین تعریف خود تقدیر می‌کند.

این رویداد آثار خاصی که تلاشی را برای فراتر رفتن از قوانین آکادمیک ثابت شده در فضای آزاد خلق میکنند نشان می دهد. این مسابقه، امکان جابجایی مرزهای مرسوم را هم از نظر استفاده از تکنیک ها و مواد طراحی و هم از نظر آزادی بیان خلاق، فراهم می کند.

هنرمندان در انتخاب اندازه، موضوع و رسانه یا تکنیک آثار ارسالی آزاد هستند.

فرآیند انتخاب در می 2024 انجام خواهد شد و هیئت داوران نیز در پایان همان ماه قضاوت خواهند کرد. افتتاحیه رسمی دوسالانه OSTEN Drawing Skopje 2024 و اعلام جوایز در 30 سپتامبر 2024 در شهر Skopje، جمهوری مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

هزینه ورودی:

برای ورودی‌های انفرادی 55 یورو و برای ورودی‌های گروهی 120 یورو


مهلت ثبت نام: 31 مارس 2024 (12 فروردین 1403)

اعلام نتایج: 30 سپتامبر 2024


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi