فراخوان مسابقه هنرهای ارتباطی 2024

هر پروژه ای اعم از طراحی برنامه آموزشی و سرگرمی، نمایش محصول یا برنامه تعاملی که برای نمایش دیجیتال و آنلاین در شبکه جهانی وب ایجاد شود، واجد شرایط شرکت در این برنامه است.

به گزارش گالری آنلاین، مجله هنرهای ارتباطی برای مسابقه تعاملی 2024 (معتبرترین مسابقه طراحی برای رسانه های تعاملی) فراخوان داده است.

آثار منتخب که توسط هیئتی از توسعه‌دهندگان برجسته، طراحان رابط و مدیران خلاق انتخاب می‌شوند، در Communication Arts 2024 Interactive Annual در نسخه‌های چاپی و دیجیتالی توزیع می شوند و در سایت commarts.com به نمایش گذاشته می شوند.

دسته بندی های مسابقه تعاملی 2024 عبارتند از:

● وب سایت ها / میکرو سایت ها: وب‌سایت‌هایی که برای هر هدفی (از جمله تبلیغات، اخبار، تجارت الکترونیک، آموزش و سرگرمی که از فناوری‌های مبتنی بر مرورگر استفاده می‌کنند) استفاده می‌شوند.

● اجتماعی: برنامه های کاربردی شبکه های اجتماعی، برنامه های افزودنی و بازی های طراحی شده برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و غیره.

● دسکتاپ: برنامه‌ها، ویجت‌ها، تجربه‌های برند و بازی‌هایی که برای اجرای محلی روی دسکتاپ/لپ‌تاپ‌های Mac یا PC طراحی شده‌اند.

● موبایل: برنامه‌ها، وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده برای موبایل، بازی‌ها و سرویس‌های موقعیت مکانی طراحی شده برای آیفون، اندروید، ویندوز و غیره.

● تبلت ها/دستگاه های دستی: برنامه‌ها، بازی‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، انتشارات دیجیتال و سرویس‌های فروش تعاملی که برای تبلت‌ها و دستگاه‌های دستی به جز تلفن‌های همراه، طراحی شده‌اند.

● محیطی: تاسیسات تعاملی، کیوسک ها، میزها، نمایشگرهای درون فروشگاهی، تجربیات خارج از خانه، نمایشگاه های تجاری و موزه ها، نمایشگاه های شرکتی و غیره.

● سایر رسانه‌های تعاملی: هر پروژه ای که در دسته بندی های قبلی پوشش داده نشده است، که در آن تعامل با تجربه کاربر ضروری است.

● پروژه دانش آموزی: هر پروژه تعاملی ایجاد شده برای تکالیف مدرسه.

هر شرکت کننده برنده یک جایزه Award of Excellence و گواهینامه های جایزه صادر شده برای شرکت ها، افراد و مشتریان دریافت می کند.

جایزه CA’s Award of Excellence یکی از پرطرفدارترین جوایز در صنعت است. در صورت برنده شدن، شما را در بالاترین رتبه های حرفه خود قرار می دهد.

هزینه ورودی:

هزینه های شرکت در مسابقه از 100 دلار تا 125 دلار (30 تا 45 دلار برای کار دانش آموزی) متغیر است.

آثار ارسالی پس از 13 اکتبر 2023 مستلزم پرداخت هزینه تأخیر 10 دلار برای هر ورودی است.


مهلت ثبت‌نام: 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402)

اعلام نتایج: ژانویه 2024


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi