خلق ايده
در يادداشت گذشته اگر چه بطور اجمال، به تفاوت تخيل، ايده و خلاقيت پرداختم و در اين بخش کوشش ميکنم […]
در يادداشت گذشته اگر چه بطور اجمال، به تفاوت تخيل، ايده و خلاقيت پرداختم و در اين بخش کوشش ميکنم […]
انسان ها در توده اي پيچيده از روابط اجتماعي زندگي مي کنند. رابطه فرد با خانواده، خويشاوندان، آشنايان و نزديکان، شهروندان، همکاران، حاکمان، هموطنان، ساکنين ساير کشورها (و چه بسا در آينده با اشياء هوشمند) هر يک داراي چارچوب و قواعدي است. شايد بتوان يک اصل کلي را براي تمامي گروه ها و دسته بندي هاي اجتماعي در نظر گرفت: جايگاه اجتماعي يك انسان در جامعه را ديگران (افراد و گروه ها) تعيين مي كنند.
در يادداشت گذشته درخصوص موضوع خلاقيت ،از بين تعاريف متعدد درباره امر خلاق به تعريفي پرداختيم که در بين اهالي
"مجسمه و سروش مکمل يکديگرند و قرار است با هم مسيري را طي کنند تا وجوهِ ناشناختهاي از من را
ماهيت، چگونگي و نحوه بروز و ظهور پديده خلاقيت و تعريف اين توانائي منحصر به فرد انسان از چنان گستردگي،
ويدئو آرت، ژانر جديدي از هنر معاصر است و رسانهاي صوتي-تصويريست که گاهي همراه با اينستاليشن نيز ديده ميشود. ايده و ابتکاري که در ابتدا توسط سه هنرمند در اين زمينه به نامهاي “اندي وارهول”، “وُلف وستل” و “نام جونگ پيک”، شکل گرفت.
با توجه به موضوع تحقيق که بررسي تاثيرعضويت درشبكه هاي اجتماعي(تلگرام) بر عملكرد هنرمندان نقاش، دوازده فرضيه ي مورد نظر
رشد روز افزون دانش بشر در ابعادي غيرقابل تجسم و درنورديدن پهنه فرضيات و علم بوسيله ذهنيت خلاق او در
تجزيه و تحليل دادهها در اين بخش از گزارش پژوهشگر به توصيف حجم نمونه بر اساس اطلاعات
با زبان بافت بيان کردن در هنرهاي تجسمي کوششي بوده که در ابتداي قرن بيستم توجه نقاشان غربي را به