مقالات

خلق ايده

در يادداشت گذشته اگر چه بطور اجمال، به تفاوت تخيل، ايده و خلاقيت پرداختم و در اين بخش کوشش ميکنم […]

وب سايت شخصي؛ يکي از اعتبارات هنرمندان تجسمي

انسان ها در توده اي پيچيده از روابط اجتماعي زندگي مي کنند. رابطه فرد با خانواده، خويشاوندان، آشنايان و نزديکان، شهروندان، همکاران، حاکمان، هموطنان، ساکنين ساير کشورها (و چه بسا در آينده با اشياء هوشمند) هر يک داراي چارچوب و قواعدي است. شايد بتوان يک اصل کلي را براي تمامي گروه ها و دسته بندي هاي اجتماعي در نظر گرفت: جايگاه اجتماعي يك انسان در جامعه را ديگران (افراد و گروه ها) تعيين مي كنند.

خلاقيت و ما

در يادداشت گذشته درخصوص موضوع خلاقيت ،از بين تعاريف متعدد درباره امر خلاق به تعريفي پرداختيم که در بين اهالي

خلاقيت و ما

ماهيت، چگونگي و نحوه بروز و ظهور پديده خلاقيت و تعريف اين توانائي منحصر به فرد انسان از چنان گستردگي،

سلسله مقالات هنر جديد (شماره سه)

ويدئو آرت، ژانر جديدي از هنر معاصر است و رسانه‌اي صوتي-تصويريست که گاهي همراه با اينستاليشن نيز ديده ميشود. ايده و ابتکاري که در ابتدا توسط سه هنرمند در اين زمينه به نام‌هاي “اندي وارهول”، “وُلف وستل” و “نام جونگ پيک”، شکل گرفت.

خلاقيت و ما

رشد روز افزون دانش بشر در ابعادي غيرقابل تجسم و درنورديدن پهنه فرضيات و علم بوسيله ذهنيت خلاق او در

پیمایش به بالا