فراخوان جایزه بین المللی MANGA ژاپن


مسابقه جایزه بین المللی MANGA ژاپن توسط وزارت امور خارجه ژاپن برگزار می شود.
به گزارش گالری آنلاین ، هر هنرمند فقط می تواند یک MANGA را که حاوی بیش از 16 صفحه است، ارسال کند. هیچ تم خاصی وجود ندارد. هر دو آثار منتشر شده و منتشر نشده واجد شرایط هستند.
مانگا ها باید به صورت چاپی ارسال شود.
برای دیدن برندگان گذشته، به لینک مراجعه کنید.

شرکت در این رویداد رایگان است.

جوایز:
منتخبین این رویداد برای شرکت در مراسم اهدای جوایز به ژاپن دعوت میشوند و در طول اقامت خود در ژاپن (به طور کلی برای 10 روز)، فرصتی برای مبادله ایده ها با کارتونیست های ژاپنی، بازدید از شرکت های چاپ و نشر و سفر به سایت های محلی خواهند داشت.


کلمه مانگا به معنی «تصاویر طنزآمیز» است، و مشخصه بارز آن شخصیت‌های کارتونی هستند که اغلب دارای ویژگی‌های خاصی هستند که از دیگر کاراکترها متمایز می‌شوند، همانند اغراق بیش از حد در اندام‌های بدن که در اکثریت آن‌ها چشم‌های بزرگ به‌همراه دهان و بینی کوچک مشاهده می‌شود و همچنین معمولاً دارای موهایی با رنگ‌های غیرطبیعی هستند. جالب محبوبیتی است که این شخصیت‌ها بین مردم پیدا کرده‌اند بطوری که بیشتر انتشارات ژاپن اختصاص به مجلات کمیک استریپ پیدا کرده‌اند و مانگا توسط بسیاری از مردم کشور ژاپن خوانده می‌شود و محدود به طیف خاصی از اجتماع ژاپن نمی‌شود. شخصیت‌های مانگا معمولاً بیش از اندازه از خود احساسات اغراق‌آمیز نشان می‌دهند، هنگامی که شخصیتی گریه می‌کند، اشک‌هایش می‌توانند سطلی را پر از آب کند، زمانی که می‌خندد، دهان آن‌ها به اندازه چهره‌شان بزرگ شده و چشمانشان به صورت خطی صاف درمی‌آید، در هنگام عصبانیت صورت آن‌ها سرخ شده و بخار از سراسر بدن به ویژه سر آن‌ها بیرون می‌زند و در هنگام خجالت‌زدگی گونه‌هایشان به رنگ سرخ در می‌آید.

مهلت ثبت نام: 15 ژوئن 2018 (25 خرداد 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi