فراخوان اولین رویداد «سرزمین قهرمانی» منتشر شد

اولین رویداد «سرزمین قهرمانی» با هدف معرفی استعدادها و ایده‌های خلاقانه و با توجه‌ به اهمیت نقش اسطوره و قهرمان در فرهنگ ایرانی از سوی موسسه آموزش شهر برگزار می‌شود.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اولین رویداد «سرزمین قهرمانی» با هدف معرفی استعدادها و ایده‌های خلاقانه در دو بخش قصه‌نویسی و تصویرسازی برگزار می‌شود.

در این رویداد هنرمندان و نویسندگان شرکت‌کننده می‌توانند با انتخاب از میان اسطوره‌ها و قهرمان‌های ملی موردنظر (ستارخان، میرزا کوچک‌خان جنگلی، غلامرضا تختی، حاج طیب رضایی، شهید نواب صفوی، شهید مصطفی چمران، شهید آیت‌الله مدرس، شهید سعید کاظمی آشتیانی، شهید مجید شهریاری و شهید مصطفی صدرزاده) با طرح قصه و تصویرسازی متناسب با آن اقدام به شرکت در این رویداد کنند.

در این رویداد، از بین آثار انتخابی که در مرحله داوری نهایی توسط داوران مطرح برگزیده می‌شوند، ۴ اثر برای تولید کتاب یا کارت قصه به بخش دوم رویداد معرفی می‌شوند.

در بخش داستان‌نویسی پس از جمع‌آوری داستان‌ها توسط دبیرخانه، در مرحله اول تعدادی از آثار توسط هیئت انتخاب، برگزیده می‌شوند. در مرحله بعد، از نویسندگان دعوت می‌شود تا در کارگاهی یک‌روزه زیر نظر مدرس داستان‌نویسی شرکت کرده و پیش‌طرح داستان خود را نهایی کنند. در پایان روز داستان‌های برگزیده توسط داور و مدرس اعلام می‌شوند. نویسندگان منتخب در فرصتی با هدایت مدرس کارگاه، آثار خود را نهایی و مجدداً به دبیرخانه ارسال می‌کنند.

همچنین، پس از انتخاب داستان‌های برگزیده در بخش اول رویداد (چهار داستان برای کتاب یا کارت قصه)، طرح اولیه این داستان‌ها منتشر می‌شود و در نهایت پیش‌طرح‌های اولیه تصویرگران دریافت شده و آثار برگزیده در این بخش، برای شرکت در کارگاه تصویرگری دعوت می‌شوند.

علاقه‎مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به ایمیل اختصاصی این رویداد event.sarzamineghahramani@gmail.com ارسال کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و فرم شرکت در رویداد به نشانی https://www.cityedu.ir/first-event/ مراجعه کنند.

logo-samandehi