فراخوان طراحی جایزه Green Product

بیایید آینده را طراحی کنیم، شعار باشگاه Green Future Club در رقابت سال 2022 است.

به گزارش گالری آنلاین، Green Product Award 2022 آماده دریافت طرح های مهندس های معمار و طراحی صنعتی برای سال 2022 است. این موسسه از سال 2013 از محصولات و خدمات مطرح و برجسته در زمینه پایداری، نوآوری و طراحی قدردانی کرده و به دنبال کسب و کارهای نوپا و شرکت های شناخته شده و معتبری است که در تغییر بازار پایدار موثر هستند.

برندگان از بسته خدماتی جامع از جمله معرفی در شبکه های اجتماعی Green Future Club و شرکای رسانه ای، چاپ اثر در سالنامه Green Future Club، دریافت تقدیر نامه، فرصت ارتباط گسترده با اعضای Green Future Club در طول سال بهره مند خواهند شد.

جوایز در دوازده گروه زیر اعطا می شود:

معماری و خانه های کوچک، اجزای ساختمانی، مصالح جدید، کالاهای مصرفی، مد، صنایع دستی، فضای داخلی و سبک زندگی، کودکان، آشپزخانه، تحرک پذیری و پویایی، ورزش و فضای کار، زمینه هایی هستند که محصولات و خدمات خود را می توانید در رابطه با آن ها ارائه نموده و به کالا یا خدماتی که سهم بسزایی در سبک زندگی پایدار داشته باشند جوایزی اهدا خواهد شد.

برندگان در طول 3 مرحله توسط هیئت داوران بین المللی انتخاب خواهند شد.

علاوه بر هیئت داوران متخصص، برنده Audience Award (جایزه مخاطبان) نیز با رای عمومی تا پایان ژانویه 2022 تعیین خواهد شد.

مراسم اعطای جوایز و نمایشگاهی از آثار برگزیده در مارس 2022 در مونیخ با نمایشگاه بین المللی صنایع دستی IHM و همزمان با هفته تجارت خلاق مونیخ برگزار خواهد شد.

باشگاه Green Future Club با ادعای "بیایید آینده را طراحی کنیم" در نظر دارد در ساخت آینده ای با محصولات پایدار مشارکت داشته باشد. این انجمن با رسالتی که بر عهده دارد جهت ترویج توسعه پایدار مواد، محصولات و خدمات گروه های مختلفی از پیشگامان، اندیشمندان، دست اندرکاران و آینده نگران را گرد هم می آورد.


هزینه ارسال و هزینه Pre-Selection برای شرکت های معتبر: 200 € + 700 €

هزینه ارسال و هزینه Pre-Selection برای شرکت های نوپا: 100 € + 350 €

دانشجویان با ثبت نام در Green Concept Award (جایزه مفهوم سبز) می توانند بطور رایگان در این رقابت شرکت کنند.


مهلت ثبت نام: 1 نوامبر 2021 (10 آبان 1400)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi