فراخوان رویداد ملی بسته‌بندی خلاق صنایع دستی رفسنجان

فرماندار رفسنجان از فراخوان رویداد ملی طراحی و بسته بندی خلاق محصولات خانگی و صنایع دستی در این شهرستان خبر داد و گفت: صاحبان ایده می توانند آثار خود را تا ۳۰ بهمن به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین رضایی عصر سه شنبه در آیین رونمایی از پوستر این رویداد اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در حوزه محصولات خانگی و صنایع دستی، بسته بندی آنهاست و برای حل این‌ مشکل نیاز داریم که صاحبان ایده در این رویداد شرکت و آثار خود را ارسال کنند.

وی بیان کرد: محورهای این رویداد شامل طراحی و بسته بندی صنایع غذایی، طراحی و بسته بندی صنایع دستی، طراحی و بسته بندی سوغات، طراحی و بسته بندی گیاهان دارویی و سایر موارد است.

فرماندار رفسنجان افزود: علاقه مندان می توانند ایده های خود را به صورت مجازی در سایت دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان به آدرس Http://yun.ir/event_iaur ثبت کنند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان نیز گفت: از امروز تا ۳۰ بهمن ماه فرصت ارسال ایده به این رویداد هست و ایده ها تا دهم اسفند جمع آوری و ارزیابی می شوند.

سیدمحمدرضا حسینی پور تصریح کرد: پس از ارزیابی، صاحبان ایده های برتر تا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ آموزش های حضوری یا مجازی را در مرکز نوآوری شهید ستاری فرا می گیرند.

وی بیان کرد: ششم اردیبهشت هم مراسم اختتامیه رویداد برگزار خواهد شد و برگزیدگان مورد حمایت مجتمع مس سرچشمه قرار خواهند گرفت تا ایده ها به عنوان الگو مطرح شود.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند با شماره تلفن ۰۳۴۳۴۳۱۳۰۱۰ تماس بگیرند و جزییات بیشتر از نحوه شرکت را جویا شوند.

آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی طراحی و بسته بندی خلاق محصولات خانگی و صنایع دستی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در محل خانه حاج آقا علی رفسنجان برگزار شد.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

logo-samandehi