انتشار جزییاتی از بخش پوستر و هویت بصری جشنواره‌ی تئاتر فجر

جزییات تکمیلی فراخوان بخش پوستر و هویت بصری سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، اعلام شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، بر پایه این گزارش بخش پوستر و هویت بصری جشنواره سی و چهارم تئاتر فجر در سه بخش: مسابقه پوستر، هویت بصری در گروههای تئاتر و گرافیک در اجراهای جشنواره برگزار می شود که برخی جزییات آن عبارتست از:

الف) مسابقه‌ی پوستر

موضوع:

در 2 بخش برگزار می‌شود:

1-پوستر تئاترها و نمایش‌های اجراشده

2-پوسترهای مرتبط با تئاتر: جشنواره‌ها، همایش‌ها، نمایش‌نامه‌خوانی، ...

ب) هویت بصری در گروه‌های تئاتر

بررسی رابطه‌ی گرافیک با تئاتر و نقش آن در هویت گروه‌های نمایشی

موضوع:

بررسی آثار گرافیکی یک گروه تئاتر:

1-آثار گرافیکی مربوط به اجراها: پوستر، بروشور و تبلیغات (تراکت، بیلبورد و بنر، تبلیغات در فضاهای مجازی، آگهی مطبوعاتی، ...) و ...

2-آثار گرافیکی مربوط به گروه: نشانه‌ی گروه (لوگو)، اوراق اداری (کارت ویزیت، سربرگ، ...)، کاتالوگ جامع، سایت رسمی گروه و ...

با هدف پژوهش، بررسی، گفت‌وگو و آموزش پیرامون موضوعات

هویت سازمانی Corporate Identity، هویت بصری Visual Identity و برندینگ Branding در یک گروه‌ تئاتر

از مجموعه‌های ارسالی، دست‌کم یک گروه تئاتر انتخاب خواهد شد. با حضور سرپرست گروه، طراح گرافیک، اعضای گروه و کارشناسان میزگرد و نشست‌هایی برگزار می‌گردد.

برگزارکنندگان برای انتشار مستندات و نیز برگزاری نمایش‌گاه آثار گروه تلاش و برنامه‌ریزی خواهند کرد. این تلاش برای سمینار یا کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان نیز صورت خواهد گرفت.

این بخش، غیررقابتی است.

پ) گرافیک در اجراهای جشنواره

موضوع: در سه بخش مسابقه‌ی تئاتر ایران، مسابقه‌ی تئاتر بین‌الملل و نسل نو بخش‌های زیر مورد داوری قرار خواهند گرفت:

1- پوستر

2- بروشور

3- تبلیغات (تراکت، آگهی، بنر و بیلبورد، تبلیغات مجازی، ...)

بنا بر این گزارش، مقررات و شرایط شرکت در بخش‌های مختلف بخش پوستر و هویت بصری سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پایگاه رسمی جشنواره به آدرس: http://fadjrtheaterfestival.com/static/upload/pdf/mosabeghe_ax_pdf_1.pdf موجود بوده و سایر جزییات در نشست امیر اسمی مدیر بخش پوستر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تشریح خواهد شد.

logo-samandehi