فراخوان کارگاه گرافیک و کاریکاتور با موضوع روز جهانی مساجد


کارگاه گرافیک و کاریکاتور با موضوع روز جهانی مساجد

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران، در فراخوان منتشر شده به همین منظور از تمامی طراحان گرافیک و کاریکاتوریست های حرفه ای سراسر کشور دعوت شده است برای شرکت در کارگاه طراحی گرافیک و کاریکاتور با موضوع روز جهانی مساجد ( 30 مرداد ماه )، تصویر 5 نمونه اثر چاپ، رزومه، درخواست کتبی شرکت در کارگاه و شماره تماس خود را حداکثر تا تاریخ پنج شنبه 5 مردادماه 1396 به آدرس farhangi.tablighat@yahoo.com ارسال کنند.
آثار ارسالی توسط اساتید کارگاه که متشکل از اسداللهی، مسعودشجاعی طباطبایی، حسن موسی زاده و محمدرضا دوست محمدی است، بررسی و در صورت تایید، برای حضور در کارگاه با هنرمند تماس گرفته خواهد شد و در نهایت آثار منتخب کارگاه برای اکران در سازه های شهری بهره برداری خواهد شد.
لازم به ذکر است حق الزحمه پرداختی به هر شرکت کننده به ازای چهار روز حضور و ارائه کار مورد قبول برای اساتید: 400.000 تومان است. آثار تولیدی در سه رده قیمتA 1.000.000 تومان ، B750.000 تومان و C500.000 تومان پس از داوری و تایید اساتید، توسط سازمان زیبا سازی شهر تهران برای اکران در شهر تهران خریداری خواهند شد و به ده اثر برتر از میان آثار رده A علاوه بر خرید اثر ، لوح تقدیر و یک قطعه نیم سکه بهار آزادی تعلق می‌گیرد.
گفتنی است کارگاه گرافیک و کاریکاتور از تاریخ 15 لغایت 18 مرداد ماه از ساعت 8 الی 19 در شهر اصفهان برگزار می شود.

logo-samandehi