فراخوان مسابقه عکاسی ˝سیاه‌پوشان در قاب دوربین˝

وب‌سایت کافه گردش به مناسبت ایام عزای محرم و صفر، مسابقه عکاسی با موضوع "سیاه‌پوشان در قاب دوربین" را با هدف نمایش گوشه‌ای از مراسم عزاداری ایران و دیگر کشورهای مسلمان در این ایام برگزار می‌کند.

موضوعات مسابقه

مردم عزادار، آیین ها، مراسم و دسته های عزاداری و شهر سیاهپوش

شرایط ظاهری عکس‌ها

- عکس‌ها باید با فرمت jpg (یا jpeg) ارائه شده و بین ۲ تا ۵ مگابایت حجم داشته باشند.
- عکس‌ها نباید دارای امضا، لوگو، واترمارک و مواردی مانند این باشند.
- عکس‌ها نباید با نرمافزارهای ویرایش تصویر، دستکاری شوند (ویرایش‌های معمول عکاسی بلامانع است).
- عرض عکس نباید از ۹۰۰ پیکسل کمتر باشد.
- نام عکس کوتاه، انگلیسی و شامل نام عکاس باشد. فرمت نام عکس باید به این شکل باشد: "۱۳۹۴- Moharram- نام عکاس". برای مثال: "۱۳۹۴-Moharram-AliSadeghi"

قوانین مسابقه

- شرکت در مسابقه برای همه علاقه‌مندان آزاد است.
- هر عکاس، حداکثر ۳ عکس می‌تواند ارسال کند.
- فرستنده با ارسال عکس به مسابقه، این اطمینان را به کافه گردش می‌دهد که همه عکس‌های ارسالی کاملاً در مالکیت معنوی شخص عکاس هستند. در هر مرحله‌ای از مسابقه اگر ثابت شود عکس متعلق به ارسال‌کننده نیست، همه عکس‌های فرستنده از مسابقه حذف خواهد شد. همه عواقب حقوقی ارسال عکس‌های غیر، در هر زمانی، بر عهده فرستنده است.
- عکاس با ارسال عکس‌های خود به کافه گردش اجازه می‌دهد از عکس‌ها در بخش مسابقه سایت خود و صفحه‌های کافه گردش در شبکه‌های اجتماعی استفاده کند. کافه گردش ضمانت می‌دهد حقوق معنوی عکس‌های فرستنده، محفوظ خواهد ماند.

- بدیهی است که قوانین بالا دربارهی عکس‌هایی صدق می‌کند که در زمان مقرر و طبق شرایطی که گفته می‌شود (در بخش "چگونگی فرستادن عکس‌ها") فرستاده شوند. کافه گردش مسئولیتی درباره عکس‌های خارج از این ضوابط ندارد.

جوایز مسابقه

نفر اول: نیم سکه بهار آزادی
نفر دوم: ربع سکه بهار آزادی

داوری مسابقه

داوری مسابقه عکس "سیاه پوشان در قاب دوربین" از طریق هیأت داوران انجام خواهد شد. هیأت داوران پس از پایان مهلت ارسال آثار به بررسی آنها خواهند پرداخت و آثار برگزیده را انتخاب خواهند کرد. آثار برگزیده از طریق وب‌سایت کافه گردش و شبکه های اجتماعی آن در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

گاه‌ شمار مسابقه

آخرین مهلت دریافت آثار: ۲۱ آذر ( ۲۹ صفر )

اعلام نتایج: ۳۰ آذر

چگونگی ارسال آثار

- آثار خود را به ایمیل cafegardeshpics@gmail.com بفرستید.
- در بخش موضوع (Subject) ایمیل بنویسید: "مسابقه عکاسی".
- در متن ایمیل نام و نام خانوادگی خود (عکاس)، ایمیل و شماره تماس عکاس، موضوع عکس (از میان سه موضوع گفته شده)، نام عکس (اختیاری)، محل عکس‌برداری (اختیاری) و توضیح عکس (اختیاری) را بنویسید.
- نوشتن موارد اختیاری برای بهتر دیده شدن عکس، توصیه می‌شود.

منبع:هنرآنلاین

logo-samandehi