فراخوان مسابقه جایزه طراحی لکسوس 2018

فراخوان مسابقه جایزه طراحی لکسوس اولین بار در سال 2013 آغاز به کار کرد، جایزه طراحی لکسوس یک رقابت طراحی بین المللی است که سازندگان آینده ساز را از سراسر جهان هدف قرار می دهد.

به گزارش گالری آنلاین، این جایزه به دنبال تقویت و رشد ایده هایی است که به سازندگان کمک می کند محصولاتشان به شکل گیری یک آینده بهتر کمک کند.

تم امسال این رویداد "CO-"است، این عبارت، پیشوند لاتین به معنای با هم یا با همدیگر در هماهنگی، است. لکسوس معتقد است طراحی فوق العاده می تواند همزیستی هماهنگ طبیعت و جامعه را تضمین کند.

در این رویداد چهار دسته بندی وجود دارد:

• محیطی

• محصولات

• فناوری

• مد

آثار ممکن است در هر رسانه ای تولید شوند، اما باید به صورت JPEG، GIF و فرمت FLIF برای فایل های ویدئویی ارائه شوند. برای ثبت نام تا 6 تصویر می توان آپلود کرد (تصاویر تک یا ترکیبی). هیچ محدودیتی در تعداد ورودی ها در هر فرد وجود ندارد.

شرکت در این رویداد هزینه ی ورودی ندارد.

جایزه طراحی لکسوس 2018 فرصتی برای دوازده فینالیست، آثار آنها در هفته طراحی میلان 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد و به جامعه بین المللی طراحی معرفی میشوند.

علاوه بر این، چهار نفر از فینالیست ها نمونه اولیه طرح های خود را با پشتیبانی مدیران طراحی جهانی، توسعه خواهند داد. حداکثر بودجه تولیدی اختصاص یافته به توسعه هر نمونه اولیه به سه میلیون ین می رسد.

فینالیست ها طرح های خود را در غرفه لکسوس ارائه می دهند، پس از آن، برنده جایزه بزرگ از میان چهار نمونه اولیه از طریق بررسی نهایی توسط داوران انتخاب خواهد شد.

مهلت ثبت نام: 8 اکتبر 2017

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi