فراخوان مسابقه طراحی آسمان خراش eVolo 2018

Magazine eVolo معماران، دانش آموزان، مهندسان، طراحان و هنرمندان را از سراسر جهان دعوت می کند تا در مسابقه آسمانخراش 2018 شرکت کنند.

به گزارش گالری آنلاین، مسابقه آسمانخراش به صورت سالانه از سال 2006 برگزار میشود و یکی از معتبرترین جوایز معماری جهان است. هدف از برگزاری این رقابت شناخت ایده های خلاقانه در طراحی آسمان خراش با استفاده از فن آوری ها و مواد جدید، زیبایی شناسی، همراه با مطالعات در زمینه جهانی سازی، انعطاف پذیری، سازگاری و انقلاب دیجیتال و ... است.

شرکت کنندگان باید از پیشرفت تکنولوژی، اکتشاف سیستم های پایدار و ایجاد روش های جدید شهری و معماری برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهر معاصر، از جمله کمبود منابع طبیعی و زیرساخت ها و شاخص های برجسته افزایش ساکنان، آلودگی، مسائل اقتصادی و گسترش غیر رسمی شهری آگاهی داشته باشند.

این مسابقه تحقیق در مورد فضای عمومی و خصوصی و نقش فرد و گروه در ایجاد یک جامعه ی پویا و سازگار است. این امر پاسخی نیز خواهد بود، به اکتشاف و سازگاری زیستگاه های جدید و سرزمین های مبتنی بر یک تعادل پویا بین انسان و طبیعت.

هیچ محدودیتی در مورد سایت، برنامه یا اندازه وجود ندارد. هدف این است که حداکثر آزادی را برای شرکت کنندگان فراهم باشد تا بتوانند بدون هیچ گونه محدودیت در پروژه، خلاقانه ترین فعالیت را انجام دهند.

یک آسمان خراش در قرن 21 چه چیزی است؟ مسئولیت های تاریخی، اجتماعی، شهری و محیطی این سازه های بزرگ چه هستند؟

Magazine eVolo متعهد به تحریک تخیل طراحان در سراسر جهان است. متفکرانی که گفتمان معماری جدیدی را برای مسئولیت های اقتصادی، محیط زیستی و فعالیت های فکری و ادراکی آغاز می کنند، که می تواند در نهایت تغییراتی را که ما به عنوان آسمان خراش معاصر از آن یاد میکنیم طراحی کنند و تاثیر آن را در برنامه ریزی شهری و در بهبود راه زندگی مان مشاهده کنیم.

جوایز:

رتبه اول - 5000 دلار

رتبه دوم - 2000 دلار

رتبه سوم - 1000 دلار

مهلت ارسال درخواست: 23 ژانویه 2018

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi