فراخوان طراحی برج مشاهیر پارک ملی کمیر


پارک ملی کمیر در لتونی جهت طراحی یک برج در این پارک با هدف ایجاد چشم اندازی جدید نسبت به طبیعت، فراخوان بین المللی اعلام کرده است.
به گزارش گالری آنلاین، سومین پارک ملی بزرگ در یکی از سبزترین کشورهای اروپایی، لتونی، پارک کمیری است. این پارک یک ترکیب خیره کننده از جنگل ها، دریاچه ها، باتلاق ها و بوته های باستانی را در دل خود جای داده است. پارک دارای دامنه وسیعی از حیوانات شامل پرندگان نادر، نهنگ و همچنین گوزن، روباه، گرگ، گاو وحشی و اسب، است . تمامی این موارد با کمک صندوق جهانی حیات وحش در این اکوسیستم منحصر به فرد قرار گرفته اند.
این پارک با شبکه ی گسترده ای از راه های چوبی از طبیعت عبور می کند و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا شگفتی های طبیعی را کشف کنند. این مجموعه یکی از محبوب ترین مسیرهای راهپیمایی دنیا است.
رقابت برج پارک ملی پارک ملی Kemeri مشارکت کنندگان را به طراحی یک برج جدید تشویق میکند که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد با استفاده از روشی جدید منظره پارک را ببینند و تجربه کنند.
هدف اصلی طرح ارائه یک دیدگاه جدید به بازدید کنندگان، به ویژه کسانی است که دارای معلولیت هستند و کمتر قادر به لذت بردن از پارک ملی می باشند.
آژانس حفاظت از طبیعت لتونی علاقه مند به ساخت این برج شده است و طرح ها باید با نگاه و هدف پارک ملی هماهنگ باشند، در حالیکه توانایی تبدیل شدن به یک نماد برجسته از این محل را نیز، در خود دارد.
جوایز:
جایزه اول - 3000 دلار
جایزه دوم - 1500 دلار
جایزه سوم - 500 دلار
مهلت ارسال درخواست: 12 ژانویه 2018 (22 دی 96)
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi