فراخوان اعطای کمک‌هزینه به رسانۀ خلاق سال 2018 توسط موزیلا


موزیلا بخشی از برنامه کمک به رسانه های خلاق خود را، در زمینۀ حفظ حریم خصوصی و امنیت در فضای آنلاین سرمایه‌ گذاری کرده است و برای شرکت در برنامۀ " اعطای کمک‌ هزینه به رسانۀ خلاق سال 2018 توسط موزیلا" متقاضی می‌پذیرد. مهلت ثبت‌نام در این برنامه تا تاریخ 31 دسامبر 2017 (10 دی 96) و ثبت‌نام در این رویداد رایگان می‌باشد.
به گزارش گالری آنلاین، موزیلا به دنبال هنرمندان، تولیدکنندگان رسانه‌ها و داستان‌پردازانی است که باورِ لزوم حفظ حریم شخصی بر روی فضای وب را به اشتراک می گذارند و از هنر خود برای ایجاد آگاهی در مورد نظارت، ردیابی و هک استفاده می‌کنند.
در این برنامه، جوایزی به ارزش 10 تا 35 هزار دلار به فیلم‌ها، برنامه‌ها، داستان‌سرایی و سایر اشکال رسانه‌ای که به موضوعاتی نظیر نظارت جمعی و از بین رفتن (فرسایش) حریم خصوصی آنلاین می‌پردازند، اعطا خواهد شد.
در ادامه، هر آنچه که موزیلا به دنبال آنست ذکر شده است:
ما به دنبال حمایت از تولید کنندگان کار در وب، و یا در حوزۀ وب برای عموم مردم هستیم. تولیدکنندگان باید متوجه نگرانی و دغدۀ موزیلا نسبت به اینکه ارتباطات خصوصیِ شهروندانِ اینترنتی (استفاده کنندگان از اینترنت) به طور فزاینده ای تحت نظارت و کسب درآمد شرکت‌های بزرگ درآمده است، باشند.
از آنجایی که ما در دوران فناوری‌های دیجیتالی به سر می‌بریم و هر لحظه که بخواهیم، اطلاعات بسیار زیادی در دست داریم، موزیلا نقش تولیدکنندگان محتواهای رسانه را در جهت منافع عمومی حیاتی ارزیابی می‌کند؛ و از حقوق شهروندان اینترنت که توانایی و کنترل زندگی دیجیتالی خود را دارند، دفاع می‌کند.
به عنوان مثال چنین موضوعاتی را در نظر بگیرید: یک افزونه مرورگر منبع‌باز (اُپن سورس) در اختیارتان قرار گرفته و می‌توانید ببینید که فیس بوک به چه میزان دربارۀ شما می‌داند و چقدر اطلاعات دارد.
مهلت ارسال آثار: 31 دسامبر 2017 (10 دی 96)
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi