فراخوان رقابت تصویرسازی Hiii

مسابقه بین‌المللی تصویرسازی Hiii که اکنون در یازدهمین دوره خود قرار دارد، به عنوان یک پلتفرم معتبر جهانی در زمینه تصویرسازی شناخته شده است.


به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه با جذب طیف متنوعی از شرکت کنندگان، از جمله تصویرگران، متخصصان خلاق، آژانس ها، مربیان، و دانش آموزان از سراسر جهان، به کشف و تجلیل از استعدادهای استثنایی در تصویرسازی اختصاص دارد. با آغاز به کار در سال 2012، این رویداد به طور پیوسته رشد کرد و ردپای خود را به عنوان یک نیروی محوری در پیشبرد چشم انداز بین المللی تصویرسازی مشخص کرد.

مسابقه بین‌المللی تصویرسازی Hiii در دوره جدید خود، چهار دسته مجزا را معرفی می‌کند: A-Commercial، B-Publishing، C-Children’s Book، و D-Uncommissioned که طیف وسیعی از آثار مصور را ارائه می‌دهد. این تنوع نه تنها جذابیت رقابت را افزایش می دهد، بلکه بستری جامع برای هنرمندان فراهم می کند تا سبک ها و مهارت های منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارند. این مسابقه با هیئت داوران بین‌المللی برجسته‌ای، برندگان جوایز معتبر مختلف از جمله جایزه بزرگ، بهترین‌ها و جوایز شایستگی را انتخاب می‌کند.

جزئیات هزینه ورودی به شرکت کنندگانی که در مرحله اول داوری موفق شوند ارائه می شود.


آخرین مهلت ثبت نام: 15 آوریل 2024 (27 فروردین ۱۴۰۳)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi