فراخوان جشنواره پیکتوپلاسما

به گزارش گالری آنلاین به نقل از گالری اینفو ، جشنواره پیشتاز پیکتوپلاسما، بزرگ ترین جشنواره جهان در زمینه فرهنگ شخصیت معاصر شامل برنامه ای فشرده از نمایش ها، کنفرانس ها و سخنرانی ها، نمایش انیمیشن، ورکشاپ ها،گالری گردی ها و چیدمان هایی از هنرمندان تاثیر گذار است.

در حالی که تبادل قابل توجه در بین رشته های گوناگون، بر اهمیت شخصیت های معاصر در درک بصری جهانی امروز تاکید دارد، این جشنواره با ترکیب بی همتایی از اکران ها، نمایشگاه ها و نمایش های شخصی هنرمندان، آثار الهام بخش زیادی ارائه خواهد داد.

فایل های انیمیشن برای شرکت در برنامه رسمی جشنواره می توانند هم اکنون ارائه شوند.

زمینه‌ها: نقاشی، طراحی/تصویرسازی، عکاسی، دیزاین، گرافیک/چاپ، سرامیک، شیشه و جواهر، انیمیشن/کمیک، تجربی/ فرصت نمایشگاهی

می توانید‍‍‍ اثر خود را با فرمت (HD Quicktime (Pro Res or H.264 codec با کیفیت پخش PAL یا NTSC بر روی DATA-DVD و یا از طریق وبسایت wetransfer.com تا حجم ۲ گیگابایت ارائه دهید.

حقوق هنرمند / صاحب امتیاز آثار، به خصوص حق تکثیر، توزیع و یا در غیر این صورت استفاده از آن ها، کاملا محفوظ است. پیکتوپلاسما منحصرا خواستار پخش آثار در برنامه های مربوط به جشنواره است.

هیچ هزینه ای برای ثبت نام در فراخوان دریافت نمی شود.

شرایط ورود به جشنواره:

از ثبت نام افراد از سراسر جهان استقبال می شود.

جوایز:

تمامی آثاری که با ضوابط و روح پیکتوپلاسما تناسب دارند، توسط هیئت داوران مشاهده شده و آثار ارسالی برجسته برای شرکت و نمایش در برنامه های ویژه جشنواره انتخاب می شوند.

نمایش آثار برای ۲۸ تا ۳۰ آوریل سال ۲۰۱۶، در برلین (آلمان) برنامه ریزی شده است.

آخرین مهلت ارسال آثار: ۱ فوریه ۲۰۱۶ (اتمام مهلت ارسال آثار)

اطلاعات بیشتر در سایت: pictoplasma.com

logo-samandehi