فراخوان مسابقه عکاسی Nikon’s Small World

به گزارش گالری آنلاین هنرمندان میتوانند آثار عکاسی و ویدئویی خود را از تصاویر میکروسکپی به رقابت

Nikon’s Small World ارسال نمایند.این رقابت از سال 1975 با هدف شناخت و تشویق هنرمندان عکاسی که تصاویر میکروسکپی را خلق مینمایند آغاز گردید و هر ساله تمام هنرمندان علاقه مند به عکاسی از سراسر جهان بدون وجود الزامی برای استفاده از تجهیزات نیکون در روند خلق اثر هنریشان میتوانند در این مسابقه شرکت نمایند.

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین تصاویر میکروسکپی نه تنها تاثیر بسزایی در علوم مختلف داشته اند همچنین هنرمندان توانسته اند با ثبت و ایجاد ترکیب های موزون، رنگ ها و ساختار متناسب شهود و درک متفاوتی از زیبایی در این آثار خلق کنند و پنجره ای را به دنیایی عجیب که تنها از طریق میکروسکپ میتوان به آن را پیدا کرد بگشایند.

این رقابت دارای دو دسته بندی است؛ آثار در حال حرکت و تصاویر میکروسکپی که از میان آثار عکس تعداد بیست اثر و از میان آثار ویدئو ای 3 اثر انتخاب میگردد که در گالری های امریکا و کانادا به نمایش در خواهند آمد . جایزه ی نفر اول هر بخش نیز سه هزار دلار خواهد بود.

علاقه مندان جهت شرکت در این رقابت میتوانند تصویر آثار خود را به همراه فرم شرکت در برنامه تا 30 اپریل 2016 (13 فروردین 95) ارسال نمایند. (اتمام مهلت ارسال آثار)

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

logo-samandehi