فراخوان سالانه ی بین المللی نقاشی INPA

به گزارش گالری آنلاین آثار این پروژه به صورت کتاب چاپ خواهد شد و هنرمندان باید عکس با کیفیتی از آثار پذیرفته شده ی خود را ارسال کنند .تمام هنرمندان شرکت کننده نسخه ی افتخاری از کتاب دریافت خواهند کرد .

منابع پروژه های پیشین INPA را به صورت آنلاین می توانید در سایت این فراخوان مشاهده کنید اما در کارهای جدید ارسالی نباید ایده های پروژه های پیشین کپی شده باشد. برگزار کنندگان برنامه مشتاق دریافت کارهای متنوع تر و متفاوت تر از کارهای پیشین و همچنین به چالش کشاندن هر گونه الگوی ادراکی ارزش های ارائه شده در سالهای پیش می باشد . INPA قصد دارد که یک نمونه ی زنده ی نقاشی فوق العاده که تا به حال ساخته شده است باشد .

پروژه ی INPA عام المنفعه است و به صورت جایزه ی سالانه ی بین المللی طراحی از سال 2005 و جایزه ی سالانه ی بین المللی عکاسی از سال 2012 جریان یافته است. هدف INPA حمایت ، شناسایی ،مستند سازی و انتشار کارهای مرتبط ، موجود و خارق العاده ی نقاشی از سراسر جهان است. INPAدر این رویداد به عنوان یک پروژه ی کتاب با ارزش و حرفه ای به گرداوری مجموعه ی متنوعی از کارها از سراسر جهان بدون محدودیت دستیابی فیزیکی ،فضای نمایشگاه یا مسایل نقل و انتقال پرداخته است

پروژه ی کتاب مکمل پروژه ی نمایشگاهی برای افزایش جذب پیشنهادهای خلاقانه از بین کارهای جدید هنرمندان و ارائه ی پرونده ی متفاوتی از نتایج برای آیندگان،انتشار کلکسیون کارهای خاص هنرمندان و کارهای موجود در کتابهای سراسر جهان می باشد.

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین ؛روشهای متنوع فراوان از نقاشی قابل قبول است که شامل انواع سبک های نقاشی ،از سبک آکادمیک تا سبک تجربی میشود ،اما غالبا ملاک داوری مربوط به فهم صادقانه ی هنرمند از فعالیت هنری است .کارهایی که تصور رایج نسبت به نقاشی مبنی بر اینکه باید از رنگ ساخته شود را به چالش میکشاند نیز مورد استقبال هستند .

آثار ارسالی می بایست مربوط به سه سال گذشته باشد. هنرمندان ،طراحان ،تصویرسازان ،حرفه ای ها و دانشجویان در هر چهارچوبی جهت شرکت میتوانند اقدام نمایند.

هنرمندانی که قبلا در این رقابت شرکت کرده بودند نیز می توانند ثبت نام کنند.

در رابطه با مدیا آثار : با هر وسیله ای که بتوان با آن کار نقاشی ارائه داد می توان شرکت کرد ولازم نیست به وسیله های سنتی نقاشی محدود شوید.چاپ،رسانه ی دیجیتالی ، عکاسی ، مجسمه سازی ،طراحی ، چیدمان و ... .هر کاری پذیرفته میشود .

مقالات و سایر نوشته های مربوط به نقاشی :

به گزارش گالری آنلاین ؛ برگزارکننده برای نوشته های خلاقانه ،حساس و پژوهشی جهت چاپ در هر سه پروژه ی انتشاراتی نیز فراخوان داده است . برای کسب اطلاعات در این مورد و تفکیک فرایند ورودی به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

هیئت داوران و متصدیان امور:

انتخاب و داوری آثار این پروژه شامل یک سیستم دو بخشی است.کارها توسط یک هیئت 9 تا 12 نفره از متخصصان و افراد حرفه ای و آکادمیک آگاه در حیطه ی وسیعی از کارها انجام میشود.هیئت داوران امتیازات لحاظ شده را به متصدیانی که گزینش ها را گردآوری میکنند تحویل میدهد.

انتشارات

به گزارش گالری آنلاین ؛ هر هنرمند یا نویسنده ی انتخاب شده در INPA یک نسخه ی افتخاری دریافت می کندد کتاب هایی که در این پروژه ی کتاب در حال اجرا است هر ساله از لحاظ کیفی و تعداد صفحات بهتر میشود ،در انتشارات اخیر کتاب نزدیک به 200 صفحه در سال 2011 رسیده است .دوره ی پنجم مسابقهINDA در جشنواره ی نیویورک از طرف جامعه ی انتشارات مستقل مدال نقره دریافت نمود و در سال 2013 ، INPHA 1 مدال برنز را در همان جشنواره کسب کرد در سال 2015 نیز INDA همان طور.

کتابهای در کتابخانه های سطح کشور ، دانشگاهها و موزه ها پخش شده اند و همچنین در سایت آمازون نیز این کتب در دسترس هستند در کنار اینها کتاب در گالری و وبسایت برگزارکننده نیز قابل دسترسی اند.

حامیان هنر ،هنرمندان ،پروفسور ها و دانشجویان سراسر دنیا انتشارات این مجموعه را دنبال میکنند و کتاب ها برای هنرمندان دانشجویان و اساتید با تخفیف ارائه می شود .

مرجع آنلاین INPA

مرجع آنلاین نقاشی بین المللی سالانه به همراه چاپ کتاب سالانه اطلاع رسانی می شود که مطالب آینده،بیوگرافی ها ،اطلاعات تماس و اطلاعات حرفه ای هنرمند را شامل می شود. یک دلیل برای انتشار اطلاعات هنرمند این است که افراد با تعداد گسترده تری به کارها دسترسی داشته باشند ، در ضمن کتاب شامل اطلاعات کلکسیونر ها و متصدیان است تا در صورت تمایل با آنها ارتباط برقرار کنید.

هزینه ی ورود :

برای تعداد بیش از سه اثر ثبت شده 36 دلار هزینه پرداخت میشود . و برای هر اثر بیشتر 10 دلار اضافه پرداخت میشود .هزینه ها غیرقابل بازپرداخت هستند تعداد آثار ثبت شده محدودیت ندارد.هزینه ی ورودی باید با چک آمریکا یا پول آمریکا قابل پرداخت به برگزارکننده و یا با کارت اعتباری باشد .تمام هزینه های دریافتی برای چاپ، طراحی و انتشار اثار خرج میشود .

چه تعداد کار باید ثبت شود؟

به گزارش گالری آنلاین ؛ متوسط تعداد کارهای قابل ثبت عموما سه عدد است.اکثرا هنرمندان تعداد بیشتری شرکت می دهند اما به طور کلی محدودیتی در تعداد وجود ندارد و تضمینی برای انتخاب شدن در تعداد بیشتر هم وجود نیست .تعداد بیشتر اصولادر شرایطی است که کار از دوقسمت تشکیل شود یا سری مشخصی از تعداد باشد .هیئت داوران با بینش عمیق دنبال ارتباط خطی بین آثار مرتبط سریالی هستند .کارهایی از هنرمند که جدا هستند ولی هر کدام سریالی از کارها باشند را نیز می پذیریند. در ضمن در پروژه های کتاب همانند INDA، INPHA و INPA نبود محدویت اندازه ی کار یا فضای گالری هزینه ای ندارند همچنین امکان انتخاب تعداد بیشتری اثر از یک هنرمند در صورت گزیده شدن از طرف هیئت داوران در پروژه ها وجود دارد .

جوایز و هدیه های پولی

جوایز نقدی 2000 دلاری در حال حاضر شامل جایزه ی اول 1200 دلاری

سه جایزه ی پولی 1200 و 500 و 300 دلاری برای نفرات اول تا سوم داده میشود .

عکس ها

طبق اصول تعیین شده آثار و فرم فقط به صورت دیجیتالی پذیرفته می شوند . عکس کارهای ارسالی توسط مجموعه محافظت میشود و موسسه حق چاپ عکس ها را محفوظ میدارد .

فرمت دیجیتالی :

تصویر اثر ایمیل می شود به آدرس show@manifestgallery.org .

به کیفیت تصاویر ارسالی توجه داشته باشید چرا که کار بی کیفیت داوری نمی شود .

ایمیل شامل اسم کامل هنرمند ، با عنوان

submission INTERNATIONAL PAINTING ANNUAL 7

یا

INPA 7 submission باشد.

عکس ارسالی باید شامل ویژگی های ذیل باشد.

نامگذاری فایل : تمام فایل های ورودی (از انواع مدیا ) باید با نام کامل هنرمند باشند

فایل های عکس باید در فرمت jpeg با کیفیت بالا بوده و از 1000 پیکسل در هر جهت کوچکتر نباشند و دقیقا 72dpi باشند . به ترتیب اندازه ها از 700 kb تا 2 mb تعریف شوند . و عکس ها باید کاملا رنگی باشند .

قطعا مطمئن شوید که فایل ها در سایز و اندازه ی دقیق ارسال شود و با نرم افزار صحیح ایمیل شود تا به صورت اتوماتیک سایز عکس کوچکتر نباشد یا تغییر نکند مثلا نرم افزار ایمیل apple تنظیماتی را برا ی تغییر نوشتن ایمیل جدید در بخش ضمیمه ی خود دارد .

عکس ها باید دقیق جمع آوری شوند و نباید شامل اطلاعات ،حاشیه یا بخشی از کار حقیقی باشند . رزومه را ضمیمه قرار ندهید .

هیچ لینکی را ضمیمه ی فایل عکس نکنید . عکس را در دو یا یک ایمیل مستقیما ارسال کنید .

اگر بنابردلایلی فرم ثبت نام چندین بار ثبت شد فقط بار آخر ثبت و ارسال میشود اگر احتیاج به ثبت جدید یا تصحیح موارد قبلی دارید باید فرم جدید حاوی همه ی کارها جهت نمایشگاه را ثبت کنید.

دستورالعمل ثبت فیلم :

برگزارکننده خواستار این است که تمام کارهای ویدئویی یا تعاملی یا شرح جزییات طی یک لینک قابل مشاهده به صورت آنلاین ثبت شود و نسخه ی ثبت شده باید به صورت آنلاین قابل مشاهده باشد .قابل درک است که نمونه ی آنلاین به دلیل فشرده شدن و ابزار پخش فیلم احتمالا افت کیفیت داشته باشد.لطفا ابهامات خود را از طریق ایمیل زیر مطرح کنید

info@manifestgallery.org

لینک ارسالی باید مستقیما وصل شود و نیازمند پسوورد یا عضویت نباشد در هر فرمت مثل یوتیوب و... می تواند باشد.

لینک ارسال فیلم باید معتبر و دائمی باشد تا زمانی که هیئت داوران نتایج را اعلام کنند .

اخرین مهلت ارسال آثار : 30 جون (اتمام مهلت ارسال آثار)

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با این فراخوان اینجا کلیک نمایید.

تهیه و تنظیم خبرنگار گالری آنلاین آیسان کریملو

logo-samandehi