فراخوان جشنواره بین المللی NordArt 2017

به گزارش گالری آنلاین Kunstwerk Carlshutte تشکیلات غیر انتفاعی و برگزار کننده ی جایزه ی NordArt به عنوان نمایشگاه بین المللی سالانه ی هنرمعاصر در اروپا است که تمام ابعاد هنر معاصر را به نمایش گذاشته میگزارد .

تمامی زمینه های ذیل در این رقابت قابل قبول خواهند بود:

نقاشی، گرافیک، عکس، فیلم، پیکرتراشی، چیدمان، پرفورمنس و....

انتخاب هنرمندان مصادف با فوریه 2017 خواهد بود .هیئت داوران متشکل از جمعی از هنرمندان، مورخین هنری و ... خواهد بود .لیستی از هنرمندان دعوت شده در صفحه ی اصلی سایت Kunstwerk Carlshutte مصادف با اغاز ماه مارچ 2017 درج خواهد شد .

پارک مجسمه ها به وسعت 80000 مترمکعب ،محوطه ی 22000 مترمکعبی در شمال آلمان و نیز فضاهای شهری دیگر به عنوان فضای نمایشگاه استفاده خواهند شد .نامزدها در طی سال گذشته 4500 نفر از 190 کشور بوده اند که به طور مداوم در حال افزایش می باشند ، این امر بیانگر شهرت خارق العاده ی نمایشگاه است .

جایزه ی اصلی به ارزش 10000 یورو می باشد و حمایت مالی NordArt از سال 2010 تاکنون توسط Hans-julius و Johanna Ahlmann بوده است .

به علاوه ملاقات کنندگان NordArt قادر خواهند بود تا به هنرمند مورد علاقه ی خود جهت در یافت جایزه ی " انتخاب مردمی" رای دهند .

سه هنرمند اول جهت دریافت جایزه و شرکت در جشنواره دعوت خواهند شد .هر جایزه به ارزش 1000 یورو بوده و نیز در سپتامبر 2017 جایزه ی مردمی همزمان با جشن "the long night of the light " اعطا خواهد شد و از هنرمندان برای شرکت در این جشن دعوت مجدد به عمل خواهد آمد .

ثبت نام به صورت آنلاین در 3 مرحله انجام میشود:

1- پر کردن فرم اطلاعات شخصی و آپلود CVبه صورت فایل ورد یا PDF .

2- انتخاب رشته (نقاشی، مجسمه سازی، نصب و راه اندازی، عکس، و غیره) انتخاب چندگانه ممکن است.

چنانچه مایا به شرکت در سمپوزیوم ماه می NordArt نیز هستید شرح ان پروژه را نیز در فایل ورد یا PDFارسال نمایید.

3- آپلود تصاویر آثار هنری، تا10 تصویر با مشخصات (1 MB ، فرمت :. JPG، GIF، PNG )، پر کردن فرم اطلاعات و ارسال "لینک سایت" برای کار های ویدئویی

پس از "ارسال" تایید به آدرس ایمیل داوطلب ایمیل خودکار ارسال می شود.

مهلت ثبت نام 30 نوامبر 2016 (دهم آذر ماه 95)

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

تهیه و تنطیم خبرنگار گالری آنلاین آیسان کریملو

logo-samandehi