فراخوان مسابقات بین المللی طراحی Designpreis Halle

به گزارش گالری آنلاین ، امسال،در چهارمین دوره از این رقابت طراحی های تولیدی یا اجرایی که موضوع "زمان" را با سبکی خلاقانه و نو نشان دهد برای شرکت در این رقابت دعوت میشوند .

آثار می تواند شامل ابتکار در ارائه خدماتی نوین،پیشنهاد ابزارهای کاربردی جدید و یا استراتژی هایی برای کاربران و نیز طراحی محصولات باشد که در آن" زمان" به عنوان منبعی گرانبها به سبکی شاعرانه،احساسی ،اصولی و یا خنده دار نشان داده میشود .

بعد از ثبت نام آنلاین مرحله ی ثبت آثار است که باید به تعداد حداکثر 5 اثر به شکل پوستر DIN A3 نصب شده روی صفحه ای ثابت (مثل فوم یا مقوا) باشد،محصولات میتواند طراحی شده یا اجرایی (مثل طراحی ،نقاشی ،مدل،انیمیشن،یا نمونه ای آزمایشی )باشد.

اگر اطلاعات به شکل فیلم باشد ؛باید به فرمت Quick time یا MPEG4بوده و زمان آن حداکثر 3 دقیقه باشد و آثار تعاملی (مثل فلش یا PDF) نیز یک لینک ثابت به رسانه ای دیجیتالی که در فرم ثبت نام بیان شده است داشته باشد .

شرکت برای عموم طراحان و دانشجوبان با سقف سنی 40 سال آزاد است.

این مسابقه شامل جایزه ی نقدی 10 هزار یورویی است که هیئت داوران در مورد اعطای آن تصمیم می گیرند و نیز طبق نظر داوران جایزه ی ویژه می تواند به بیش از یک نفر اعطا شود .

آثار برگزیدگان مسابقه در کاتالوگ و نمایشگاه عمومی در معرض دید عموم قرار میگیرند .

جوایز و نمایشگاه ها متعاقبا در جدول ماه می 2017 اعلام میگردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

تهیه و تنظیم خبرنگار گالری آنلاین، آیسان کریملو



logo-samandehi