اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص تاریخ و نحوه توزیع كارت و هم‌چنین زمان برگزاری آزمون پروژه عملی رشته امتحانی طراحی صنعتی (كد 1362) درآزم

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان رشته امتحانی طراحی صنعتی (كد 1362) آزمون ورودی تحصیلات تكمیلی (دوره‌های كارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1394 می‌رساند كه آزمون پروژه عملی رشته مذكور برای آن دسته از داوطلبانی كه براساس مندرجات كارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و نسبت به انتخاب كد یا كد رشته محلهای تحصیلی از این رشته اقدام نمودند، در صبح روز جمعه مورخ 94/03/08 منحصراً در شهرستان تهران برگزار خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است برای پرینت كارت ورود به جلسه و راهنمای شركت در آزمون پروژه، از روز سه‌شنبه مورخ 94/03/05 لغایت پنج شنبه مورخ 94/03/07 به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه نمایند.
تذكر: داوطلبانی كه برای پرینت كارت با مشكل مواجه می‌شوند می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 8:00 صبح تا ساعت 18:00(6 عصر) با شماره تلفن36182160 با پیش شماره 026 با واحد تحصیلات تكمیلی اداره ثبت‌نام مركز اجرای آزمونها تماس حاصل تا مشكل آنها پیگیری و مرتفع گردد.
ضمناً داوطلبان گرامی لازم است هزینه برگزاری آزمون پروژه را قبل از پرینت كارت ورود به جلسه آزمون مربوط، به مبلغ 200.000 (دویست هزار) ریال به صورت اینترنتی كه امكان آن در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی فوق فراهم گردیده‌، پرداخت نموده وسپس با دریافت كد پرداخت مبلغ اینترنتی و درج این كد به همراه اطلاعات كارت اعتباری و یا شماره پرونده و كد رهگیری در قسمت مربوط (پرینت كارت ورود به جلسه آزمون) نسبت به پرینت كارت خود و راهنمای شركت در آزمون اقدام نمایند. بدیهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است.
زمان و محل برگزاری آزمون پروژه عملی:
شروع فرآیند آزمون از ساعت 8:00 صبح روز جمعه مورخ 94/03/08 خواهد بود. ضمناً آزمون در دانشگاه خوارزمی به نشانی تهران-خیابان انقلاب-دروازه دولت- خیابان شهید مفتح –دانشگاه خوارزمی تهران برگزار خواهد شد.
اطلاعات و تذكرات لازم پیرامون آزمون:
1- به كلیه داوطلبان شش برگ مقوای اشتنباخ به ابعاد50×35 سانتی‌متر (نصف مقوای اشتنباخ) به ضمیمه یك برگ سوال در جلسه آزمون داده خواهد شد كه لازم است به یك سوال در مدت 240دقیقه پاسخ دهند.
2- هر داوطلب موظف است یك تخته شاسی مناسب به ابعاد50×35 و وسایل معمولی طراحی و اسكیس به همراه داشته باشد. بدیهی است هیچیك از داوطلبان اجازه آوردن وسائل اضافی اعم از كتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نت‌بوك و هرگونه وسیله الكترونیكی مجهز به دوربین فیلمبرداری و یا عكس‌برداری و غیره را ندارند.
3- استفاده از هرگونه كتاب طراحی، كاغذ، تصاویر متفرقه، سركشی برروی كار دیگران، قدم زدن، هر نوع پرسش و پاسخ و كمك به همدیگر در جلسه آزمون اكیداً ممنوع بوده و درصورت مشاهده، تقلب محسوب می‌شود.
4- هرگونه كولاژ كردن، چسباندن و نصب كردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی ممنوع می‌باشد.
5- از آنجائیكه داوطلبان كد رشته امتحانی 1362 می‌توانند در آزمون دو رشته پروژه‌دار شركت نمایند، چنانچه توسط داوطلبان، این موضوع رعایت نشود، برای این دسته از داوطلبان نیز با توجه به اولویت‌های انتخابی، فقط یك رشته پروژه دیگر منظور خواهد شد.

اطلاعات بیشتر در : sanjesh.org/FullStory.aspx

logo-samandehi