ویدئوی پرفورمنس Lynsey Peisinger با عنوان In The Field

به گزارش گالری آنلاین در این پرفورمنس نردبان چوبی بلند ی که چند متر ارتفاع دارد و در فضای باز قرار داده شده است.فاصله ی میان پله های نردبان به طور غیر طبیعی زیاد است و در طول اجرا افراد مختلفی به آرامی از نردبان بالا می روند و از طرف دیگر نردبان پایین می آیند و به این شکل این عمل تکرار میشود و هر فرد پس از پایین آمدن از دید بیننده خارج میگردد.


در این اجرا هیچ نقطه ی پایانی برای اجرا کنندگان وجود ندارد تنها یک کار سخت بدنی و تلاش مستمر آهسته در چهارچوب کار گروهی در نظر گرفته شده است که همچون کارهای تکراری روزانه ای است که انسانها به آهستگی و با تعهد کاری و استقامت در برابر سختی ها برای رشد و صعود انجام میدهند و این کار را همچنان ادامه میدهند و تکرار میکنند و در نهایت پاداش آنها تنها خود آن عملی است که انجام میدهند.

هر یک از اجرا کنندگان سعی میکنند با اجرایشان ماهیت ، انرژی طبیعی که برای کار کردن با تمرکز،قدرت،شکیبایی، استقامت و تعهد در بشر وجود دارد ، نمایش دهند.

In The Fieldبر پایداری و استقامت افراد در انجام انواع کارهای تکراری تاکید دارد و نشان میدهد چطور حتی کار های به ظاهر ساده میتوانند در آگاهی و حضور انسان در زندگی تاثیر گذار باشند.

جهت مشاهده ی ویدئوی پرفورمنس اینجاکلیک کنید.

logo-samandehi