فراخوان رزیدنسی در جزیره Örö فنلاند

هنرمندان با امکان دریافت اقامت و کارگاه رایگان به مدت 1 الی دو ماه در فنلاند میتوانند در برنامه رزیدنسی جزیره Örö شرکت کنند.

به گزارش گالری آنلاین، برنامه رزیدنسی Örö با استقبال از هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی که در زمینه های آزمایشی هنر ، همکاریهای هنری و پروژه های هنری بین رشته ای فعالیت می کنند برگزار میشود. همچنین از حضور محققان علوم انسانی و اجتماعی با استفاده از رویکرد میان رشته ای نسبت به مضامین فرهنگی استقبال میکند.

جزیره Örö در حومه جنوبی مجمع الجزایر فنلاند است. این جزیره از اوایل دهه 1900 تا پایان سال 2014 به عنوان یک قلعه نظامی استفاده می شد، اکنون این جزیره برای غیرنظامیان باز است و به بخشی از پارک ملی Archipelago تبدیل شده است. طبیعت جزیره ای و بکر و محلی زیستگاهی برای بسیاری از گونه های نادر ایجاد کرده است.

دوره اقامت رایگان است و محل سکونت همراه با تجهیزات ضروری و کارگاه در اختیار هنرمندان خواهد بود.

هزینه سفر، مواد غذایی و هزینه های روزانه له عهده هنرمند خواهد بود. این برنامه توسط Örön Residenssikeskus ry، یک سازمان هنری اداره می شود.

طول دوره بین 1 تا 2 ماه است و در هر دوره 3 هنرمند در برنامه شرکت خواهند داشت.

رشته های مورد پذیرش:

هنر تجسمی

مجسمه سازی

تئاتر

هنرهای نمایشی

موسیقی

ادبیات

رسانه های جدید

تصاویر متحرك

ساخت فیلم

عکاسی

به دلیل بیماری کرونا مهلت ثبت نام در این برنامه تا آگوست 2020 (مرداد 99) به تعویق افتاده و در صورت تمدید مجدد برنامه در سایت فراخوان تاریخ جدید اعلام خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi